Посмотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в виде веб-приложения на главном экране.
Примечание: Эта функция может быть недоступна в некоторых браузерах.
Luminous Productions, in partnership with NVIDIA, has created a new Luminous Engine tech demo powered by a single GeForce RTX 2080 Ti, that runs in real-time with full path-traced ray tracing.
- 35-60fps 1080p on a gtx970 (with epic/high quality)
- The Witcher 2 came at a time where consoles have been hitting their peaks and PC was treated as a secondary platform
- minor environmental elements have high geometric detail for the time
- NPCs use the same models when in cutscenes or in gameplay when playing on the highest settings
- NPCs have texture resolutions and polycounts on par with main characters
- Ultra texture settings use 600MB of vram alone
- DX9 game, lacked mult-threading, lots of pop-in in the environment
- deferred rendering, lots of dynamic lights with realtime shadows
- GI faked via point lights
Название очень смешное, учитывая что игра выглядит будто ее для ПС3 делали =))). Диджитал Фандри постепенно превращаются в унылых рекламщиков и очкавтирателей. Купи 2 РТХ титана, и рассматривай каждое отражение в поисках пары новых пикселей =). Это настолько круто и вживую =). Уже напоминает видосы от школьников с ютуба про моды, где нахерачат текстур с какой-нибудь библиотеки в 4К и пишут - некст ген риал лайф ультра ХД графика невер син бифор....