- Регистрация
- 15 Сен 2007
- Сообщения
- 19.785
- Реакции
- 4.000
Плавать не умеет шоле? Делсин вроде не лепестрический, так что вода не опаснаВ Инфеймосе, вода исключительно фон, чтобы в нее падать, и нажимать кнопочку возвращающую тебя на берег.

Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
Плавать не умеет шоле? Делсин вроде не лепестрический, так что вода не опаснаВ Инфеймосе, вода исключительно фон, чтобы в нее падать, и нажимать кнопочку возвращающую тебя на берег.
и етот ли ролик с нещастной пс4 всяли ?![]()
PCGamesHardware has confirmed that what was shown was from the PS4 DevKit and not from the PC version. Naturally that’s not PCGH’s fault as Ubisoft initially claimed that the video was from the PC version.
“This video really is a pain in the ass. Ubisoft told us via e-mail “this is PC footage”. And after we published the video they say “Oops, sorry, this is not PC but PS4 devkit””
Да, вроде плавать не умеет, что-то такое проскакивало в паре диалогов.Плавать не умеет шоле? Делсин вроде не лепестрический, так что вода не опасна![]()
Ох, блин....Чикаго же, не?
Плавать не умеет шоле? Делсин вроде не лепестрический, так что вода не опасна![]()
А вот тут неплохо выглядит, хотя пк-шных наворотов кот наплакал![]()
Лямитка:
The game also looks great on both generations of consoles. On new-gen systems the game will run at 900p on PS4 and 792p on Xbox One, at 30 frames-per-second on both consoles. While some new-gen games now offer native 1080p, Morin says it’s much more important to deliver an amazing next-gen experience than it is to push a few more pixels onto a screen. “Resolution is a number, just like framerate is a number. All those numbers are valid aspects of making games,” he says. “But you make choices about the experience you want to deliver. In our case, dynamism is everything. Exploration and expression are everything. You want to have a steady framerate, but you want to have dynamism at the core of the experience. The same goes with resolution. People tend to look at corridor shooters, for example, where there’s a corridor and all the effects are on and it’s unbelievable, and they forget that if you apply those same global effects to an open city with people around and potential car crashes and guys in multiplayer showing up without warning, the same effect is applied to a lot of dynamic elements that are happening in every frame. So it becomes magnified in cost.”
это знаичт 15 фпс с хуана + 15 с пс4?)30 frames-per-second on both consoles
БУГОГАthe game will run at 900p on PS4 and 792p on Xbox One, at 30 frames-per-second on both consoles
Слушай, прости, но я вот не пойму. Ты ж себе купил что то там мега невхеренное для игры в "пикселя и фпс" ну так и играй. Чо тут то разводить? Да и не только тут за последние несколько дней.БУГОГА
Графон порезали. Разрешение порезали. Фпс порезали. Некстген бл....