- Регистрация
- 10 Июн 2007
- Сообщения
- 30.857
- Реакции
- 9.461
Посмотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в виде веб-приложения на главном экране.
Примечание: Эта функция может быть недоступна в некоторых браузерах.
Для меня это самый мыльный движок с не прароботанными текстурами времен пс3 и хбох незнаю правдо как дела обстояли в конце поколения но на пк он смотрится в разы лучше.
Unreal 5 на XBOX360/PS3? Там только UE3 был. Пятый я даже еще игр не знаю на нем в этом поколении.Для меня это самый мыльный движок с не прароботанными текстурами времен пс3 и хбох незнаю правдо как дела обстояли в конце поколения но на пк он смотрится в разы лучше.
Отправлено с моего SM-T515 через Tapatalk
я про третий вроде а так всеровно не хватка цветов у движкаUnreal 5 на XBOX360/PS3? Там только UE3 был. Пятый я даже еще игр не знаю на нем в этом поколении.
хотя тут с цветами все норм
- built using RTX Remix, which works for games with fixed function pipeline
- path tracing: ray tracing, BUT MORE
- unlike hybrid RT, Portal RTX with path tracing has all primary visibility ray traced instead of rasterized
- direct lighting and shadow, volumetrics, etc are also ray traced
- light shines through portals thanks to rays moving through space through portals, unlike the old portals
- emissives are proper light sources
- indirect lighting can bounce 4 times (ultra settings) for more accuracy
- Source has very limited specular lighting (reflections)
- this causes some areas to look different artistically since the original portal had to dance around limitations
- textures and geometry was redone to better take advantage of the new lighting
- the fence chain link is fully modeled even
- some textures take from Portal 2
- decisions were made in conjunction with Valve
- 4K/60/ultra setting without frame generation requires a 4090 in DLSS Performance
- 4 bounces with no raster fallback is HEAVY
- optimized settings high (high end ampere)
- DLSS - lower than you're used to
- min light bounce - 0
- max light bounce - 2
- volumetric lights - on
- denoising quality - high
- texture quality - ultra
- particle quality - ultra
- enhanced assets - on
- motion blur - to tastes
- optimized settings low (turing/ampere)
- DLSS - lower than you're used to
- min light bounce - 0
- max light bounce - 1
- volumetric lights - on
- denoising quality - high
- texture quality - ultra
- particle quality - ultra
- enhanced assets - on
- motion blur - to tastes
- DLSS looks good, even ultra performance in 4K
- 2060S at 1080p, optimized low can get a locked 60fps at ultra performance mode (360p internally), or ~40fps at performance mode
- AMD gpus practically don't run, but this isn't a result of AMD's poor RT
- Intel gpus can't even start the game
- frame generation with vsync doesn't work properly, needs to be fixed