SEKIRO Shadows Die Twice

  • Автор темы Автор темы dimm
  • Дата начала Дата начала
Версия с ютуба.
Герой внезапно умеет плавать :).
 
Кое-что сжимается когда он так по деревьям прыгает))
 
Еще видео от Game Informer, на этот раз говорят о боевой системе.
 
Разработчики представили небольшой ролик с еще одним боссом.
И еще постер.
b2004bdf9e4a1295c7774fd8a1b44d4e.webp
 

Вложения

  • b2004bdf9e4a1295c7774fd8a1b44d4e.webp
    b2004bdf9e4a1295c7774fd8a1b44d4e.webp
    46,4 KB · Просмотры: 261
Системные требования:
МИНИМАЛЬНЫЕ:
ОС: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
Процессор: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
Оперативная память: 4 GB ОЗУ
Видеокарта: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Версии 11
Сеть: Широкополосное подключение к интернету
Место на диске: 25 GB
Звуковая карта: DirectX 11 Compatible
РЕКОМЕНДОВАННЫЕ:
ОС: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
Процессор: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
Оперативная память: 8 GB ОЗУ
Видеокарта: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
DirectX: Версии 11
Сеть: Широкополосное подключение к интернету
Место на диске: 25 GB
Звуковая карта: DirectX 11 Compatible
https://store.steampowered.com/app/814380/Sekiro_Shadows_Die_Twice/
 
Последнее редактирование:
Не смотрю ничего, жду игру )
 
А я вот не могу вытерпеть - смотрю все :).
 
20 минут нового геймплея в нормальном качестве.
 

The gothic vision of Bloodborne is axed for a different aesthetic, and so this time chromatic aberration is disabled. As a post-process effect, the distortion it added to the screen edge was heavy-handed - deliberately so - and it still divides opinion. This time? Sekiro's image is clean and clear. What you get from its post pipeline is instead a pure focus on decent anti-aliasing, and quality motion blur. High-grade sampling is used to blend frames, not just for camera movement, but also individual objects. The result is artefact free, on PS4 Pro at least. We'll see how it scales to other consoles in due course, but I see very little in the way of dithering or banding on edges. It looks great - and helps to disguise the variability of its frame-rate. We played the game in a 1080p mode very similar to Dark Souls 3's PS4 Pro patch, where the action runs unlocked, typically from 40fps to 60fps, with alpha-heavy scenes taking us down into the 30s.
 
Назад
Сверху