Mortal Kombat 11

  • Автор темы Автор темы dimm
  • Дата начала Дата начала
выглядит конечно крышесносно, но не представляю сколько времени нужно этот мортал дрочить чтобы в онлайне не быть мальчиком для битья) и арены все выглядят офигенно)
Легко, играя в сюжет сможешь подобрать понравившегося перса, заучишь им 3-4 комбо и вперед. В принципе так играют все, супер игроки умеющие делать комбо от 10 и знающие тайминги попадаются 1 на 1000. Короче не ссы :cool:
 
Легко, играя в сюжет сможешь подобрать понравившегося перса, заучишь им 3-4 комбо и вперед. В принципе так играют все, супер игроки умеющие делать комбо от 10 и знающие тайминги попадаются 1 на 1000. Короче не ссы :cool:
я конечно догадывался что на плейстейшене играет одно нубье, но в стритфайтере на компе таких знатоков 3-4 комбо нагибают все кому не лень)
 
Noob Saibot


Будет еще вот кто:

Shang Tsung

D2SHi00UgAAqeP7.jpg


2E6.gif
 
Последнее редактирование:
Разработчики порадовали :). Нуб Сайбот получился очень крутой, а Кэри-Хироюки Тагава в роли Шанг Цунга это мега-круть)).
 
После ривила Шанга беру точно. Это прямо круто
 
Тока учтите, что дед ДЛЦ персонаж
 
Немного инфы от GameInformer о деталях геймплея и тп:

Custom Variations during online play
- the custom variations system lets you change the look of your character, as well as your moveset
- in local versus and casual online matches, players can use whatever custom version of a character they’ve created
- this includes augments like increased damage, increased experience, and more
- there's also a set of pre-built variations for ranked and tournament play
- each character will have at least two pre-built variations using the three-slot system as custom variation
- NetherRealm plans to balance custom abilities with these specific variations in mind
- NetherRealm can swap moves in and out, make certain moves take up two slots instead of one, and more
- you’ll still be able to take your custom character’s look online
- you'll also be able to use augments that don’t affect gameplay online

Customization content
- NetherRealm already has plans to add more skins and gear to the game post-launch as DLC
- the developer isn't sure if they'll be adding new custom moves, but it's possible
Tag-team, Group battles, and Competitive Co-Op in Towers of Time
- some towers in Towers of Time will be themed around tag battles
- there is a “Shaolin Monks” theme, for example
- you play as two characters you can swap between using the right stick
- the swap is quick enough to let you pull off two-character strings
- group battles, similar to Injustice 2’s guild boss battles, are included
- in these fights, two players take turns fighting a powerful boss
- the player who isn’t actively on the field can help their friend throwing out assist attacks
- you can take on these bosses as a tag team, swapping in and out on the fly
- Tower of Time includes competitive co-op with leaderboards
- at the end of each tower, you’re given a few rewards and a score
- at the end of the week, you will earn bonus gear and items depending on how well you did across all towers versus others

А на закуску посмотрите на первый Мортал в 3D:

 
А также (для Франции):

mortal-kombat-11-omake-books-apr22019.jpg


- a copy of the game
- Mortal Kombat Making of Book (1992)
- 1 year digital subscription card at JeuxVideo
- 3 exclusive lithographs
- poster
- special Collector’s Box
 
Зачётный паучок (y)
 
Коллекционер вроде прикольный :). А вот трейлер Цетрион.
 
Рекламка
 
Китана?
 
Ага, она самая). Стопудово будет играбельной, т.к. уже светилась в сюжетном трейлере и была на слитом экране со всеми бойцами, а пока что всех кто там был разработчики постепенно анонсируют.
 
Назад
Сверху