- Регистрация
- 2 Май 2006
- Сообщения
- 18.490
- Реакции
- 6.668
Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
У меня часто такое ощущение, с многими современными играми и некоторыми "ремастерами".на PS3 больше нравится,... с четкими стерильными текстурами, сильно PC отдает.
а в двух словах, если у кого то на работе ютуб закрыт)))Сравнение финальной версии Tom Clancy's The Division для PC и PS4.
PS4 немного уступает PC)а в двух словах, если у кого то на работе ютуб закрыт)))
мне кажется, ты вместо букфы "а" напечатал букфу "е"?))))PS4 немного уступает PC)
Нет, все правильномне кажется, ты вместо букфы "а" напечатал букфу "е"?))))
PS4 1080p, Locked 30fps (rare single frame drops)
X1: Dynamic 1080p, mostly solid 30fps (rare drops with screen tearing, especially during cutscenes and transitioning from outdoors to indoors.)
Лучше бы уже порезали графику, но чтоб игра нормально шла на железе под которое делается. Нет блин, пытаются прыгнуть выше головы.Quantum Break идёт в 720p(!) c проседаниями фпс (!!)Видимо, расчитывают на скорый выпуск апгрейда хуана, где всё будет летать в fullhd
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-hands-on-with-quantum-break
Quantum Break идёт в 720p(!) c проседаниями фпс (!!)Видимо, расчитывают на скорый выпуск апгрейда хуана, где всё будет летать в fullhd
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-hands-on-with-quantum-break
Вот именно, что вроде как, они сами не знают, но по картинке - мыло мыльное.Лукавишь, говорят про тени, АО и объемный свет в 720р, остальное все в 1080р вроде.
Тоже самое как в Алан Вейке - все в 720р, кроме теней и объемного света было, которые шли в 560р.
In every scene tested so far, a native resolution of 720p is the consistent result found in each pixel count test - so while there's every possibility of individual render targets operating at higher resolutions, basic geometry that we're able to measure hands in a 720p result as things stand.
http://www.eurogamer.net/articles/di...ne-on-xbox-one
We were curious about the game's resolution, first and foremost. While Bloodborne and Dark Souls 3 run at a full 1080p on PS4, there were no certainties of the resolution setup on other formats. On a close pixel count, it turns out Xbox One dials its native resolution back to a straight 1600x900 in this case. Essentially, this puts us at 70 per cent of the PS4's overall pixel output.
Sadly, some of the engine's more notorious quirks also translate to Xbox One. Take for instance the frame-pacing issue; Dark Souls 3 targets a v-synced locked 30fps on console, but once again, we see the engine producing irregular ordering of frames. This means that while we do hit a 30fps line on average, we still get the perception of stutter anyway, with several unique frames running in a row, followed by multiple duplicates.
However, the bigger concern is the genuine hits in frame-rate on Xbox One. At our very first step, we get a continuous stretch of play at 25fps in the opening section - a drop incurred by the heavy volumetric fog effects around this area's frosty high-rises. Boss battles produce similar issues on Xbox One, and we even reach frame-rates at near 20fps for larger-scale encounters on the High Wall of Lothric.