Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
Across the run of play, it's unlikely that any console owner will be unhappy with The Division's performance level - it's remarkably tight on both systems for most of the duration, but the PS4's absolute consistency in all cases is creditable.
However, with a 30fps cap in place, any true frame-rate margin between these machines is shrouded in mystery, with only hints of the divide flaring up. Otherwise the two are identical in the other key technical facets; PS4 and Xbox One push a full native 1920x1080 resolution, backed by a perceptible match for the SMAA x1 technique used on PC.
Движок игры - Sony Phyre Engine (Journey, Flower) =)
Ну да, на нём уже куча мультиплатформы.Движок игры - Sony Phyre Engine (Journey, Flower) =)
-PC version has per-object motion blur
-PC version has higher resolution textures but it's unnoticeable during regular gameplay
-PC version has "better" temporal AA
-They didn't do any framerate testing
-They mostly look the same, except for the motion blur
Right now, it clearly needs work - something worth bearing in mind if you're considering a purchase.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-rocket-league-face-offIt's a happy ending for Rocket League on console, and we're thrilled with Xbox One's final delivery of the game. It strikes the same chords as PS4 in its resolution and visual settings, barring points in texture filtering and a few odd lighting glitches, while also hitting its 60fps target. Exclusive cars also feature on Xbox One to make up for lost time, such as the tank-like Armadillo from Gears of War and the classic Warthog from Halo. Each is a fun extra, but crucially the core of the game is much the same as PS4 and PC - and it's a fine conversion for those who have been holding off until now.
Разрабы этой игры ленивые ублюдки =). Графа там такая, что хоть на 120 фпс запускай.Rocket League:
Можно сказать, что победила "дружба" =)
![]()
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-rocket-league-face-off
Что за тени? Может они просто не нужны? СФ5 явно красивее СФ4, как по мне. И там есть тени, в принципе, самозатенение и прочая муть.Забавно, в SF4 были динамические тени, а в SF5 на хвалёном UE4 - нет, даже на пека.
От персонажей на задниках. Ну если есть, то и хорошоЧто за тени? Может они просто не нужны? СФ5 явно красивее СФ4, как по мне. И там есть тени, в принципе, самозатенение и прочая муть.
Мне кажется, не проблема им прикрутить хоть какие тени, но смысл? Вообще, в плане графы к этой части притензий у мну нет. А вот в 4ой такие буратинки друг с другом бились... А тут прямо ожившие арты бэнкея...динамические тени, ето не просто тени ...