Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

  • Автор темы Автор темы dimm
  • Дата начала Дата начала
Вообще, мне сложно понять чем Хлоя менее фансервисна чем данная тетенька.
Я бы поспорил насчёт фансервисности Хлои, но, думаю, мы в такие дебри зайдём...
И почему публичный дом из 4-ой части был не так страшен для тебя.
Каждое появление новой тёлки в латексе сопровождалось у меня двойным фейспалмом )
И как ты пережил ту же Фортуну
С трудом. Благо, что она ненадолго там появлялась.
и то что у Снайпер Вульф ничего не было под курткой, что было заметно по куртке расстегнутой до пупка и торчащих оттуда сисек. И это на Аляске-то, с ее дубаками.
Тоже с трудом. Меня всегда это вымораживало ))

Ты просто зациклился на реалистичности. Хотя MGS никогда не был реалистичным.
Пожалуй, ты прав. Просто, если 1,2,3 мгсы воспринимались как нечто более менее несерьёзное, то, например, четвёртая часть с её долгими философскими диалогами о политике и судьбах мира, воспринимается уже как нечто более осмысленное. То же, наверное, я по инерции думаю и о пятой. Но тут появляется голожопый снайпер Куайет и всё становится на свои места. )
 
Мне боссы в МГС4 вообще не вставили. Во-первых, их сложно было всерьез воспринимать, во-вторых, конечно, их подача. Слезливая история после боя через кодек... Никто не проматывал их? =)
 
Кстати, я сначала думал что в конце ролика какой-то глюк, но так-то люди тоже заметили, что у нее с лица что-то вроде маски исчезло. Так что все понятно.
 
При чем тут паранжа. Банальная форма с камуфляжем. Если хотят сделать более сексуальной - то обтягивающая форма берукавка. Ты можешь себе представить Снайпера в открытой местности - в труселях с подтяжками? Никакого камуфляжа, или брони.
 
Вот увидите у этой шалавы кожа не восприимчива к холоду и мелким порезам....лишь соски уязвимы, поэтому на них лифон кевлавровый.
 
При чем тут паранжа. Банальная форма с камуфляжем. Если хотят сделать более сексуальной - то обтягивающая форма берукавка. Ты можешь себе представить Снайпера в открытой местности - в труселях с подтяжками? Никакого камуфляжа, или брони.
У нее нету подтяжек. Мне кажется, что Кодзима просто троллит. Он даже у себя в твиттере написал, что мол специально попросил Юдзи сделать героев более эротичными. ЛОЛ. А вы ведетесь как дети малые. Больно на вас смотреть. Сколько-то срача по всему интернету пронеслось. Сколько пеара...

100% у этой тетеньки есть какой-нибудь стелс-камуфляж или накидка, или ее гены смешали с генами хамелеона, и она может мимикрировать под окружающую среду.

Ага, и жопа - на ней кевларовые трусы.
Слава богам что игру делает Кодзи, а не Кайдо с Викой.
 
  • +1
Реакции: dikh
ну так себе девушка. Не первого сорта!
 
ну так себе девушка. Не первого сорта!

YIgAhgW.jpg
 
А обзор будет но кое чего пожоше!

О боженьки, боже! Не ужели это будет, то о чём я подумал?! Советую, для зрелищности видео, тестировать не единичный экземпляр и конечно же не свой, а провести, так сказать, сравнительный анализ разных типоразмеров ;)
 
Куча инфы с мероприятия посвященному открытию отделения студии Kojima Productions в LA:
  • The life bar seems to be gone. In stead, the screen will turn bloody and red when Snake gets hurt, and he will regenerate health automatically if he takes cover long enough (this feature was also in previous Metal Gear games, if Snake kneeled or took a prone position).
  • The interface has been toned down a lot, also as a result of the removing of the health bar and other items and bits of information.
  • Players can use their scope to mark enemies and vehicles, so they appear on the map.
  • Context sensitive buttons let Snake open locked gates, or interrogate guards. After this has been done, the objective will appear on the map automatically.
  • The threat ring from MGS4 makes a return, only this time it isn’t around Snake anymore, but against the screen.
  • When Big Boss gets spotted by an enemy, the game will go into a slow motion, during which the player can still silence the enemy, and the alert phase will be canceled. This was done to help players in compensation for the extra difficulty posed by an open world design, and the lack of a radar.
  • During driving sequences, the player can switch between first and third person view.
  • Enemies can take out tires of vehicles Snake is driving.
  • Player can call in a helicopter for extraction (as we already knew), but the player isn’t safe until he’s actually boarded and flying away.
  • Big Boss received information over the codec when he saw certain things through his scope. Kojima explained that story moments would mostly be told through the players perspective.
  • Snake can grab enemies in higher positions and drop them down to their death, similar as in Uncharted.
  • The demo being played was very similar to the one at PAX, but this time players had to retrieve a red FOXHOUND patch (the logo of the new LA studio). Also, the demo was in English, with Big Boss voiced by Kiefer Sutherland. He also spoke the famous line ‘Kept you waiting, huh’.
  • The demo was being played on the easiest difficulty setting. Kojima will show a more difficult playthrough at TGS.
  • During interrogation, the player can choose between multiple lines for questioning.
  • If you mark a destination using the tablet, it will appear on the screen in the game world, so not just on a map.
  • Item selection will happen on the center of the screen now, using sub options, and obviously it won’t be permanently there.
  • The lens flare seen in some of the videos isn’t just cosmetic, it is there to warn the player that they might be detected. A lens flare will come from the direction of something that might spot Snake, like a searchlight. So the lens flare is the caution alert phase. Human enemies have a cone directional lens flare, similar to the cone field of view on the map of previous Metal Gear games. This lets the player know from which direction the alert is coming. The music lets Snake know in which alert phase he is, because there is no radar anymore to indicate this.
  • The interface, switching between weapons for different alert phases, seemed really fluent.
  • There seemed to be auto-aim.
  • At the end there was a cutscene. Snake put on the patch he retrieved, and when he did that the ‘XOF’ on it turned to ‘FOX’.
  • Snake can now sprint, really fast.
  • Ground Zeroes takes place in 1975, and The Phantom Pain in 1984. This is a reference to Orwell’s novel, among other things.
  • According to Kojima, MGSV is not being ‘westernized’. He simply tries to give the game a global appeal, just like he did with the original Metal Gear Solid. The Kojima Productions LA studio is not involved in the game’s story, only in the multiplayer.
  • There’s a reason Quiet looks the way she looks.
  • Among the items that make a return are the thermal goggles.
  • When calling in a helicopter, Snake can choose between multiple extraction points.
  • The exclamation mark makes a return, as well as the famous alert sound.
 
Расписание и ссылки (на трансляцию PS версии) на геймплей MGSV, который будут показывать на TGS 2013. Планируется показ достаточно длинных демок (до 40 минут) в версиях для XB? и PS4. Не ругайтесь, сами разбирайтесь:

Ken-ichiro Imaizumi has confirmed on his official Twitter account (and backed up on the Kojima Productions Japanese TGS 2013 site) that the new Metal Gear Solid V: The Phantom Pain gameplay footage, for the prologue chapter Metal Gear Solid: Ground Zeroes, that'll be shown at Hideo Kojima at TGS 2013, will also shown at the Microsoft Xbox Live Station and it'll run for forty minutes.

The Xbox gameplay footage will be shown on 21st September 2013 at 15:30 PM JST (11:30 AM PST / 2:30 PM EST / 7:30 AM GMT / 8:30 AM CET). Although he didn't say whether the demo will be shown on the Xbox 360 or the Xbox One. It doesn't seem to be getting a live steam either. Pity!

We already know that Hideo Kojima will be showing the new Metal Gear Solid V: The Phantom Pain gameplay footage at the Sony booth during TGS 2013, and Ken-ichiro Imaizumi also confirmed that each of the demos will be different.

The PS4 demo presentations will each take half an hour, and will take place on 19th September 2013 at 13:00 PM JST (9:00 PM PST / 12:00 AM EST / 5:00 AM GMT / 6:00 AM CET) and 21st September 2013 at 12:30 PM JST (8:30 PM PST / 11:30 PM EST / 4:30 AM GMT / 5:30 AM CET). They will also be broadcast by Nico Nico (19th September 2013and 21st September 2013).

All of the new footage will also be shared on the Official Japanese Metal Gear Solid V website a couple of days later.

Hideo Kojima also confirmed on his Japanese Twitter account that while the E3 2013 Trailers for Metal Gear Solid V: The Phantom Pain with Japanese voiceovers will be released tomorrow, 19th September 2013 when TGS 2013 officially opens, only the Green Band version will be shown on the showfloor, as the extended Red Band version will be published simultaneously on the internet.

The Tokyo Game Show will take place from 19th September 2013 until 22nd September 2013. Konami announced that they will be showing a next-gen version of the game, running at 60 frames per second, for the first time.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain is a cross-pollination of both Metal Gear Solid: Ground Zeroes and The Phantom Pain, which runs on the FOX Engine, and is in development at Kojima Productions Japan. It is scheduled for release on the PS3, Xbox 360, PS4 and Xbox One, and is running on Windows PC at present, with no release date yet. Visit the game's official website here.
 
Чудеса геймдева. Вы можете легко и непринужденно пробежать Ground Zeroes за 2 часа и только редкому счастливчику повезет пройти Phantom Pain, который в 200 раз больше GZ =) Кодзимко красавчик конечно.
Speaking with IGN, Kojima said, "The Phantom Pain has the risk that people won’t be able to finish the story as it will be "more than 200x bigger than Ground Zeroes."
http://uk.ign.com/articles/2014/03/05/kojima-worried-the-phantom-pain-is-too-big-to-finish
 
Ну это обнадеживает. Когда они только собираются его выпускать? =)
 
Размерчик карты игры:
MetalGearSolidVMap.jpg

 
Назад
Верх