Следуйте инструкциям в видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт как веб-приложение на главный экран вашего устройства.
Примечание: Эта функция может быть недоступна в некоторых браузерах.
And, of course, we’ll introduce even more unexpected elements in the Zelda game that we’re making for Wii U.”
“Work on [Zelda Wii U] is progressing fairly concretely. In fact, we were thinking about showing it here at E3 but decided to wait just a little bit longer before sharing it with everyone.”
Смысл в том, что Нинтендо неожиданно обнаружила, что делать HD игры несколько сложнее и дольше, поэтому множество релизов было перенесено, тот же Пикмин 3 должен был выйти на старте или спустя три месяца, а получилось 9 месяцевНе успели причесать ее для показа, не хотят позориться. Хотя с другой стороны, уже очень долгий такой инфо-провал у игры, надо все-таки подкармливать ожидающих чем-то.
“Work on [Zelda Wii U] is progressing fairly concretely. In fact, we were thinking about showing it here at E3 but decided to wait just a little bit longer before sharing it with everyone.”
Изверги, не хотят показывать на Е3
“The thing about Zelda is we want everything to be unique, whether it’s the graphical presentation or the gameplay.”
“It has to be something you can’t see anywhere else. We wouldn’t want it to be ultra-realistic because you can see that elsewhere. But I can’t say that it’s going to be cartoony-realistic like you mentioned, the fantastic presentation that we’ve already done in the past. It will be something new.”
- ну Skyward Sword более 5-ти лет ваяли, так что могут. Хотя лучше подождать хорошего результата, сырец не нужен. Они и не делают "сырых" игр в случае с Зельдой, видно, что душу вкладывают в каждую игру.Как бы они не затянули разработку из-за этой уникальности![]()
После этого они заявили, что надо делать за три года. С тех пор прошло 2 года- ну Skyward Sword более 5-ти лет ваяли, так что могут.
“Wind Waker HD is kind of a testing ground for us. With Wind Waker we were able to accomplish, for the first time, to create a seamless experience. You traveled a great sea… also [we are adding] the Miiverse communication of playing with others virtually. So we’re going to take things like this and add to those so the Wii U [new Zelda] experience should be one that is satisfying to players.”
Использование вию геймпада на полную катушку, что вполне понятно. Иначе народ не пойметAonuma mentioned is the next Zelda title will fully utilise the Wii U GamePad
"There are no limitations on what kind of place Hyrule can be, other than that it is a country where Zelda exists as its Princess. We now have many titles in the series, so we are seeing characters and location names from previous titles coming up again. We are using these when it adds to the fun, but there is no rule that we have to use these at all. We may even need to change things you might take for granted like Zelda being a Princess. I would really like the next Hyrule to be a setting no one has ever imagined before."
" In terms of visual design, it's going to look more like Skyward Sword than like Twilight Princess or Wind Waker."
The development team for Wii U Zelda is the single largest (and most expensive) in Nintendo's history, and has hundreds of people on it. Inside source said that it's in "Rockstar/GTA territory" in terms of scope and ambition. The dungeons are huge; the first (test) one is a forest bigger than Ocarina's Hyrule Field. And it will have what you expect: Miiverse integration, cool uses for the GamePad, 1080p HD, and the best graphics Nintendo has ever produced.
Очень пошло, думаю, что у Нин бы гораздо лучше получилось.Вот так могла бы выглядеть Zelda на UE4:
Согласен, стерильненько как-то.Очень пошло, думаю, что у Нин бы гораздо лучше получилось.
Моё воображение гораздо круче чем УЕ4Вот так могла бы выглядеть Zelda на UE4: