- Регистрация
- 21 Дек 2005
- Сообщения
- 25.558
- Реакции
- 3.876
Просто слухи же
http://www.gamnesia.com/news/rumor-...-a-direct-sequel-to-xenoblade-chronicles-x-on
Такахаси ранее говорил, что больше не будет заниматься Зиноблэйдом.

Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
Просто слухи же
http://www.gamnesia.com/news/rumor-...-a-direct-sequel-to-xenoblade-chronicles-x-on
Такахаси ранее говорил, что больше не будет заниматься Зиноблэйдом.
Кодзима тоже говорил, что не будет заниматься MGSТакахаси ранее говорил, что больше не будет заниматься Зиноблэйдом.
Но нужда заставила?Кодзима тоже говорил, что не будет заниматься MGS
И ведь не будет большеКодзима тоже говорил, что не будет заниматься MGS.
Теперь не будет. А говорил несколько MGSов тому назад.И ведь не будет больше![]()
One of the big reasons to pick up next year’s version is for the graphics improvements. Even though Nintendo released just a short trailer today, the improvements are already clear. Monolith Soft brushed up the character models, lighting, and more.
Aside from graphical improvements, Nintendo is teasing new story elements. We’re waiting to find out what that means exactly, but it looks like we could be getting a more definitive conclusion.
n100,000 credits
Melee weapon: Advanced Iron Knife
Ranged weapon: Advanced Storm Assault Rifle
Survival armor series: Survival Goggles, Survival Bodywear, Survival Glove R, Survival Glove L, Survival Footwear
Six weapon augments: Melee Accuracy Up I, Ranged Accuracy Up I, Melee Attack Up I, Ranged Attack Up I,
Theroid Slayer I, Secondary CD Reducer I
Five armor augments: Max HP Up I, Max TP Up I, Evasion Up I, Potential Up I, Physical Resistance Up I
– Uses dynamic resolution on Nintendo Switch
– Resolution goes up to 1080p
– Average resolution much sharper than on Wii U
– Portable mode makes it on par with Wii U, though there are some dips
– Overall image quality is sharper
– Motion blur is still present
– Distant detail, LODs, and shadow quality improved
– Lighting is subtly different
– Shadow positions have changed
– Character models have improved
– Eye size, color, and position have been modified
– Skin shading has improved
– Hair has been updated and improved the general shading
– Shadows are higher quality
– Changes made to the UI
– Still no collision detection with moving vehicles
– Pop in still present in the main city
– Prerendered videos now have raised black levels on Nintendo Switch, so they appear washed out
– Mostly steady 30 FPS with some dips