Вова, ты осознаешь, что твой пост ни о чем? Где-то и кто-то на гамаке обсуждает игру, причем не даешь ни ссылок, ни картинок, ни видосов, даже цитат с обсуждениями? Удали его от греха подальше.
Это ты сейчас написал ни о чем, зануда Я же дал намёк, где искать. http://gamemag.ru/news/118431/platinum-games-tizerit-razrabotku-bayonetta-3 И особо больше нигде я не нашёл об этой догадке новостей.
Акелла промахнулся ) Новость не про Свитч, а про продолжение средней, но ожидаемой игры. С большой вероятность экзом свитча
О там как движок унриал4 пришёл на Свитч. Говорится про какие-то три вида рендера только для свитча. Спойлер Epic couldn’t negotiate directly with Nintendo until they established Epic Games Japan in 2009 the Wii U released just when Epic was ending support for Unreal Engine 3, so it was a mismatch in timing Epic had always wanted to support Nintendo consoles, and that desire is finally realized with Switch Epic had been provided with development materials from Nintendo since Switch was in development & referred to as NX Nintendo had been receiving requests to have Unreal Engine 3 titles on Wii U, so they kept in touch with Epic Switch uses PC architecture, which makes it match up well with middleware and game engines this makes the Switch is more open when compared to Nintendo’s past consoles in a major update for UE4, if Switch was the only version delayed, there could be issues in creating games the version 4.15 update which made Unreal Engine 4 formally support Switch was their first goal Nintendo is preparing for free and individual developers to be able to develop titles for Switch Mitsuyoshi had been receiving requests from indie developers wanting an easier environment to release titles on tools are to be sold in prices lower than 50,000 yen corporations that have custom license agreements with Epic Games were given development tools at the end of 2016 the free / EULA version is currently undergoing final adjustments from both Nintendo and Epic Games this is planned to be supported in version 4.16 (to be released around mid-May) support for Switch will be only provided to those who have completed registration as a Nintendo Switch Developer game dev Shinoyama and Fukushima showed a vehicle game demo for Switch made with the aforementioned dev kit in order for it to be playable on Switch, developers only need to push a button performance adjustments and optimizations are still required after this, the basic pace of porting is simple supporting local multiplayer can also be done smoothly Shinoyama demonstrated that he could add local multiplayer support to the vehicle game demo in just a couple of minutes Switch-exclusive features such as Joy-Con orientation (horizontally or vertically) are also supported performance settings between Switch’s TV and portable modes can be set in detail besides Differed and Forward Renderings, Clustered Forward Rendering can also be implemented the different rendering modes can be used with corresponding Switch modes only Switch has the selection between these three rendering modes Shinoyama ran a user-made game for Switch, which was Casa Barragan by Makaya Kenichi only the resolution was changed due to the burden caused by some objects the demonstration ran at 720p, but if adjusted it should be able to run at 1080p.
Удивительно то, что UE4 получил очень хорошую имплементацию на архитектуре Tegra X1, то есть железо утилизируется на очень высоком уровне. Пусть там и 720p, но все основные фичи движка задействованы.
Атасные скинчкики Больше фоток по ссылке http://bbs.ruliweb.com/nin/board/300051/read/30571327 Как я понял, возможно, запустят в продажу
Вах вах, штё за пэрсик такой сочный . Действительно круто смотрится, как будто снес свитч трахнул, и у них родилась эта красавица.
Пролистывал реддит, когда фото вышло, наивные буржуины свято уверены в том, что такие фото появляются случайно. Типа, вот, взял Месси и сфоткал корефанов, поэтому и самого в кадре нет. Со свитчем у Нинтенды, конечно, просто офигительный маркетинг, я уже зачем-то хочу бандл с мариокартом.