Resident Evil 7 Biohazard

  • Автор темы Автор темы dimm
  • Дата начала Дата начала
C портом RE7 на Свитч проблема, по мнению источников Форбса он просто не потянет его:
Express Online spoke to RE7’s producer Masachika Kawata, and while they seem to respect the Switch, that does not mean they’re porting to it.

“I think it's a very unique piece of hardware," producer Masachika Kawata explained. "I'm looking forward to the possibilities of the system itself, but we have no plans at the moment regarding Resident Evil on Switch."

Resident Evil, though not a family-friendly series, is no stranger to Nintendo hardware, which may make this news a bit disheartening for fans and potential Switch buyers. The Wii had Resident Evil 4, RE: Umbrella Chronicles, RE: Darkside Chronicles and RE Zero while the Wii U had Resident Evil: Revelations. But some may recall that Capcom has been publicly critical of Nintendo's hardware in the past. A Resident Evil 5 producer once famously said that the Wii couldn't even run that game's title screen. And despite that comment being made almost eight years ago, things have not changed. Resident Evil 7 will be yet another major release that will not make its way to the Nintendo Switch.

In the case of Resident Evil, the issue almost certainly seems to be a lack of power, rather than a lack of will, as in RE7 probably just cannot run on a Switch effectively. Yes, there’s always the argument that developers are waiting to see if the Switch is a huge hit and then they’ll commit to system, but it’s likely more than that.

Perhaps there’s little purpose in continuing to beat this point into the ground, but everyone has always hoped that whatever Nintendo’s next system would be, it would finally rebuild those bridges with third parties and develop a system capable of playing all these big games. But the more we learn about upcoming games and the Switch itself, the more it seems like Nintendo is now even losing what little third-party support it had left, with the Switch’s line-up looking even more anemic than the Wii U’s was early on. And going back to RE5, in this case Nintendo is still having the exact same issues with the exact same developers of the exact same series.

A system can rarely thrive on exclusives alone, and PS4 and Xbox would be dead if they tried as much. Only Nintendo seems to have the power to walk this tightrope and survive, but the Switch might be its toughest challenge to date in this regard.

http://www.forbes.com/sites/insertc...g-to-the-nintendo-switch-either/#22404a891536
Хотя если он будет продаваться как Wii, то и порт будет и все "потянет" =)
 
C портом RE7 на Свитч проблема, по мнению источников Форбса он просто не потянет его:
ой, как-будто это такое неожиданное открытие)) ясен пень, что не потянет. но как я уже писал, могут портануть на свитч 4ку, или виишные резики

Хотя если он будет продаваться как Wii, то и порт будет и все "потянет" =)
ага, как ревелатионс на виту портанули с 15-20 фпс))
 
C портом RE7 на Свитч проблема, по мнению источников Форбса он просто не потянет его:

Хотя если он будет продаваться как Wii, то и порт будет и все "потянет" =)
Если обрезать до 30 кадров/сек. потянет и перетянет - игра не ресурсоемкая, масштабных карт, разрушаемости объектов, высококачественных эффектов, музыки и диалогов нет.
 
  • +1
Реакции: dikh
И еще один момент, издалека напоминает RE REV2, а именно придурковатыми диалогами и эмоциями, использованием инвенторя, заполнением при дамаге экраном кровью, оформлением некоторых локаций (особенно подвал).
Ты уж давай в тему впечатлений пиши (если нет - создай!) :)

не понял, а на пс4 и боксе там 60 что ли?)
Ну да, поэтому так и выглядит :dead:
 
Не знаю характеристик игры, но по ощущениям 60 fps.
очень слабо в это верится. если только на прошке, да и то врядли

Ну да, поэтому так и выглядит :dead:
неужели они пожертвали графоном в угоду плавного гейплея!? если так, то благослови их Будда! надеюсь и другие перестанут быть графодрочерами, и сделают упор на оптимизацию
 
очень слабо в это верится. если только на прошке, да и то врядли
Как так слабо верится? В демку играл?
В игре нет ничего высокотехнологичного и масшатбного отнимающего ресурсы четверки, чтоб сделать эту поделку хотя бы с 60 fps.
 
Пока не написали о сложности напишу первым как её прикрутили разработчики. Понятное дело ограниченными припасами, лечилками и наверное трудными загадками, но сюда впихнули чисто японскую фичу 80-90 гг добавляющую хардкорность - это нелепое ускорение врага :facepalm::facepalm::facepalm: Представьте себе - враг (Джек) ускоряется раз в пять, чтобы нанести дамэдж, а-ля Флеш человек молния, не подумайте, что это своего рода спецприем - это дисбаланс или оплошность разработчиков.
ХЗ как по науке называется этот японский финт, думаю когда -А- поиграет поймет о чем я написал.
 
Первые два допа уже 31 Января и 14 Февраля соответсвтвенно
Banned Footage Vol. 1
  • Bedroom: Figure out how to escape from a locked room — but don’t let Marguerite Baker know you’ve been out of bed.
  • Nightmare: Fend off waves of enemies and survive until morning while crafting useful items and traps to stay alive.
  • Extra Mode: Ethan Must Die: A tough-as-nails mode separate from the tapes and story of the main game. (Does not support PS VR).
Banned Footage Vol. 2
  • [*]21: Gamble life and limb in a deadly game run by Lucas Baker.
    [*]Daughters: See what the Baker family was like before the tragic events of Resident Evil 7 biohazard.
    [*]Extra Mode: Jack’s 55th Birthday: Race against the clock and feed Jack tons of food in this comical extra game mode separate from the tapes and story of the main game. (Does not support PS VR)
 
Ну и раз уж такое дело, вот вступительный ролик
 
Ну и раз уж такое дело, вот вступительный ролик
Опять вранье и замануха, первые 2 минуты ролика - это сюжет игры. Про оставшееся время не скажу, потому что дальше не прошел.
 
Так а в чем прикол PRO тогда?
 
Назад
Сверху