Wii U Nintendo Wii U

  • Автор темы Автор темы ScooloV
  • Дата начала Дата начала
buy_xbox_360_wireless1ruds.jpg
 
Как я понял внешний вид джоя это самое ценное из этого директа? :)
 
vova, Ага, все остальное слизано с XBOX LIVE
 
В общем с онлайном всё нормально. Дружно все уткнемся в таблетки :)
 
А когда?
 
Всё таки будет поддерживать всего один таблет контроллер.
 
На боксе вроде четыре
 
4 пульта ДУ, прогресс :)
 
А думаю послышалось или нет :) Значит не послышалось.
 
Пока только такие :)
 
Wii U Gamepad заряжается будет 2.5 часа ,время работы 3-5 часов.
 
Нинтендо опять может быть первой по продажам. Ибо щас народ по 600 баков за приставки просто так платить не будет (пусть там хоть 32 ядерный проц будет). Цена и игр побольше - залог успеха.
Спеки на английском:
wii_u_console_specs.jpg

И вот более "реальная" инфа
Main Application Processor

PowerPC architecture.
Three cores (fully coherent).
3MB aggregate L2 Cache size.
core 0: 512 KB
core 1: 2048 KB
core 2: 512 KB
Write gatherer per core.
Locked (L1d) cache DMA per core.
Main Memory

Up to 3GB of main memory (CAT-DEVs only). Note: retail machine will have half devkit memory
Please note that the quantity of memory available from the Cafe SDK and Operating System may vary.
Graphics and Video

Modern unified shader architecture.
32MB high-bandwidth eDRAM, supports 720p 4x MSAA or 1080p rendering in a single pass.
HDMI and component video outputs.
Features

Unified shader architecture executes vertex, geometry, and pixel shaders
Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel)
Read from multi-sample surfaces in the shader
128-bit floating point HDR texture filtering
High resolution texture support (up to 8192 x 8192)
Indexed cube map arrays

8 render targets
Independent blend modes per render target
Pixel coverage sample masking
Hierarchical Z/stencil buffer
Early Z test and Fast Z Clear
Lossless Z & stencil compression
2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes
sRGB filtering (gamma/degamma)
Tessellation unit
Stream out support
Compute shader support
GX2 is a 3D graphics API for the Nintendo Wii U system (also known as Cafe). The API is designed to be as efficient as GX(1) from the Nintendo GameCube and Wii systems. Current features are modeled after OpenGL and the AMD r7xx series of graphics processors. Wii U's graphics processor is referred to as GPU7.

Sound and Audio

Dedicated 120MHz audio DSP.
Support for 6 channel discrete uncompressed audio (via HDMI).
2 channel audio for the Cafe DRC controller.
Monaural audio for the Cafe Remote controller.


Networking
802.11 b/g/n Wifi.
Peripherals

2 x USB 2.0 host controllers x 2 ports each.
SDCard Slot.
Built-in Storage

512MB SLC NAND for System.
8GB MLC NAND for Applications.
Host PC Bridge

Dedicated Cafe-to-host PC bridge hardware.
Allows File System emulation by host PC.
Provides interface for debugger and logging to host PC.
 
Да вии первая по продажам, но как мы видели любые попытки сделать мэчюр и кор проекты заканчивались неудачей.
 
Wii U Gamepad заряжается будет 2.5 часа ,время работы 3-5 часов.

Чего то слабовато будет время работы

Нинтендо опять может быть первой по продажам. Ибо щас народ по 600 баков за приставки просто так платить не будет (пусть там хоть 32 ядерный проц будет). Цена и игр побольше - залог успеха.

Процик на боксвский похож, да и вообще все железо похоже на боксовское, только мощнее
 

Похожие темы

  • Закреплено
Ответы
4
Просмотры
447
Ответы
55
Просмотры
8K
Ответы
121
Просмотры
20K
  • Закреплено
Ответы
39
Просмотры
13K
Назад
Сверху