Сравнение мультиплатформенных игр

Ну на ПК ночью, на 360 может днем) А в палатке наоборот, снимали ночью!
А вот на боксе нету рога на стенке, ужас)
 
Негодяи!
 
Версия на 360 побеждает топовые компы
 
Да бокс вообще всех рвет, спору нет :)
 
Испугался бана по айпи на веки вечные и удалил переход на личность.
 
Не переходим на личности, господа.
 
dikh, если бы вышла, сравнили бы :)
 
на этот раз паритет, или я очки плохо протёр перед просмотром?! =)
 
По ролику, конечно, такой бред. =) Если град пуль, пронизывающий тело Маркуса в ГеоВ еще как-то смотрелся нормально в виду карикатурности происходящего, то тут... Лол. =)
 
Видимо, играли на вери изи :) Т.к. на форумах писали, что спокойно могут убить с одной пули :)
 
Ребят, да какие пули, Рокстар наконец-то не обделили пс3 травой, разрешением и прочим :) Это самое главное.
Т.к. на форумах писали, что спокойно могут убить с одной пули :)
В обзорах это тоже писали и даже показывали на видео. Чуть зазеваешься и получай свинец промеж глаз. И всё.
 
Пока Кузня готовит свой отчет по исследованию версий Max Payne 3 на соньке и боксе, можно посмотреть сравнение от конторки, которой уже мало кто верит:
http://www.lensoftruth.com/head2head-max-payne-3-screenshot-comparison/
Ну если грубо - паритет.
 
Мир, равенство и братство. Max Payne 3 Faceoff. На PS3 чуть четче картинка, но производительность страдает чуть больше. В общем, лучшая часть будет на PC :)
Max Payne 3: The Digital Foundry Verdict
Looking at the overall turn-out for each version of Max Payne 3, it's fair to say Rockstar Vancouver has effectively translated its hard-boiled action game to both platforms, and you can fully enjoy the ride on either. When it comes to image quality, while the PS3 version offers a slightly sharper picture, the 360 does hold up some advantages that are more considerable to those on the bench, such as the effectiveness of its anti-aliasing, and the more flattering treatment of foliage elements.

There is also the curious issue of missing effects during specific PS3 cut-scenes, though these crop up in entirely isolated instances, where in other areas they're rendered properly. These small nips and tucks are evidently to the benefit of the frame-rate on PS3, which otherwise isn't quite as consistent as the 360 during the majority of shoot-outs. Performance is still entirely serviceable to gameplay on both platforms though, and the sense of cinematic spectacle is held up - in no small part thanks to the way core video assets and native resolutions are identical to the pixel on each platform.

For multi-platform owners unsure of which version to opt for, we'd have to give a nod to the 360 version, though it remains to be seen what advantages the eventual PC release offers. With its reported support of the DirectX 11 API, stereoscopic 3D, and with an install size listed at a whopping 35GB, it seems Rockstar is taking the conversion quite seriously. Whether that feature list translates to a tangibly superior game worth waiting a few extra weeks for though, we'll have to wait and see.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-max-payne-3-face-off
 
Назад
Верх