Следуйте инструкциям в видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт как веб-приложение на главный экран вашего устройства.
Примечание: Эта функция может быть недоступна в некоторых браузерах.
наверно нечто большее ))шедевр ремастерингаА что это???
БредПо моему первая игра, которой 60fps только навредили =)
Кстати Демо-версию «Uncharted™: Натан Дрейк. Коллекция» только что выложили в стор....помню в начале месяца читал,вроде демка "отрывка второй части",должна 29 сентября (или около того) появится в psStore
Описание
Узнайте его историю. Прикоснитесь к легенде.
С нетерпением ждете выхода сборника «Uncharted™: Натан Дрейк. Коллекция»? Тогда начните свое знакомство с легендарной серией на PS4 с классического уровня из игры «Uncharted™ 2: Among Thieves». Пройдите пятую главу «Война в городе», сражаясь вместе с Дрейком и Хлоей за обладание утраченными реликтами, и найдите следующую подсказку, которая поможет им в их рискованном приключении.
После прохождения демо-версии приобретите всю трилогию и отправляйтесь в самые грандиозные приключения Дрейка. Купив полную коллекцию, вы также получите доступ к бета-версии сетевого режима будущей игры «Uncharted™ 4: Путь вора».
Поиграл на хуане. Графика норм, а вот сама игра унылое говно.Опять похоже будет 900 и 720 пи:
Out of the three versions available, it's fair to say that PS4 and PC clearly offer the more refined experience. A locked 60fps provides a level of fluidity and consistency only possible with unwavering performance metrics, while image quality is a step above the Xbox One game. PC takes the overall lead, boasting the cleanest anti-aliasing solution, with PS4 coming in a close second. Xbox One owners still get a highly entertaining release well worth picking up for Transformers fans that use Microsoft machine as their primary console: frame-rate drops are mild enough to not impact gameplay in most situations, with light judder the most noticeable side-effect.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-assassins-creed-syndicate-performance-analysis
- 900p/30fps on both consoles
- Occasional dips on both, particularly more on XB1
- Dramatically reduced NPC population in comparison to Unity
- Visual fidelity appears like-for-like (AA, texture filtering, etc)
- Return of dynamic day-night cycle
- Less interiors
Overall, it feels like Syndicate is a very positive step in the right direction. Stability isn't perfect, but there's no longer the sense that bugs, glitches and oddities actively intrude on the gameplay experience. Meanwhile, performance isn't up to the rock-solid frame-rates achieved by Assassin's Creed 4: Black Flag, but it's certainly good enough - especially on PlayStation 4. And we are reaping the benefits of an engine designed for the current generation of console hardware, as opposed to the moderately enhanced last-gen technology we saw in Black Flag. Conceptually and technologically, perhaps the raw ambition of Unity is missing, but Ubisoft has doubled down on gameplay and stability. Combine that with perhaps the most iconic location seen in the series to date, and we'd suggest that given the brutal time-constraints in producing these titles, Ubisoft has done well here and it feels like the series is back on track.
да уж)Кол-во народу на экране здорово урезали, конечно.
Я так понимаю потенциал теперь раскрытAssassin's Creed Syndicate:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-assassins-creed-syndicate-performance-analysis
Графически во всем хуже, чем Unity, но все те же 900p и просадки fps.