Сравнение мультиплатформенных игр

Xbox X offers a huge boost in visuals with a much higher resolution and retaining all the "Epic" max PC settings (same as PS4 Pro but Pro remains locked at 1080p where Xbox X is 1728p) with some other minor visual upgrades over PS4 Pro like refined motion blur and addition of screen space reflections.

However, performance suffers on the X and can drop as low as 22, 23 FPS during the thick of combat where Pro has consistent 30 FPS performance and any frame pacing issues from the beta have been fixed on the Pro now too.
 
DQdd5bNU8AA-x7g.jpg

[HIDE]switch vs vita[/HIDE]
 
Последнее редактирование:
Судьба 2 после патча
 
Let's be clear - you're not getting a native 4K upgrade here on Xbox One X, but what you are getting is a 56 per cent boost in resolution over PS4 Pro, plus a range of graphics upgrades pulled over from the PC version. The end result is pretty sweet...
 
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-pubg-xbox-one-and-xbox-one-x-performance
Moving onto deployment into the game's single map (the PC's second map is en route), performance continues to be a struggle, kicking off with a prolonged stutter before moving on to 15-20fps territory as the transport plane flies above the map. In terms of first impressions, PUBG is borderline horrendous - an assault of low quality artwork, jarring pop-in and disappointing performance. Input lag also feels off - whether that's down to deadzone issues on the analogue sticks or the variable frame-rate remains to be seen (it's something we're looking into) and in this respect at least, it's the same story whether you're gaming on a standard Xbox or the X.
 
Последнее редактирование:
Игра и на ПК была пенным каллом (С), с отвратной оптимизацией и графикой уровня 2009 года. Так что ничего удивительного, что на консолях она стала не только пенным каллом (С), но ещё и рыготой карпа (С), с ещё более отвратной оптимизацией, уродливой графикой и инпут-лагом на сладкое.:poop:
 
Игра и на ПК была пенным каллом (С), с отвратной оптимизацией и графикой уровня 2009 года. Так что ничего удивительного, что на консолях она стала не только пенным каллом (С), но ещё и рыготой карпа (С), с ещё более отвратной оптимизацией, уродливой графикой и инпут-лагом на сладкое.:poop:
Но хавают этот сомнительный продукт знатно (уже 25 лямов?)
 
На тестовых серверах PUBG телки показывались с "верблюжьей лапкой" между ног =))
DQsNWMpW0AAYgUk.jpg



Но феминистки с ними быстро разобрались конечно же.
 
Хотели завлечь ещё больше школоты? :rolleyes:
 
  • +1
Реакции: dikh
Ой да ладно, я вчера играл в первый Crysis на PS3 - и после этого они мне рассказывают об "истинном страдании" при таких-то относительно небольших и относительно редких просадках фпс...
 
Сравнил хер с пальцем. Игру с ботами и живыми соперниками. А нубасы ещё и лайкают этот пердёж в лужу.:rolleyes:
 
Несмотря на 630p (900p в доке) порт удался на славу:
 
Ну еще б не удался - эта игра даже на моем корыте нормально бегает в 1920х1200, там тормозить нечему...
Всё что можно ухудшили - порт удался, говоря о низких ожиданиях :)
- Camera controls have been improved;
- Resolution: docked 900p, portable 600p [i.e. same as Mario + Rabbids, for a reference]; CORRECTION: John clarified that handheld mode is actually 630p instead of 600p.
- Depth of Field is absent;
- Shadow maps resolution reduced, but shadows have good filtering, meaning a less chunky look despite the lower resolution;
- Ambient Occlusion is absent in the Switch version;
- Fewer reflection probes, meaning less light bouncing off objects;
- Some remade geometry, generally lower quality remakes, but most geometry remained the same;
- Reduced texture filtering;
- Lower resolution water surface details;
- All those changes still present a game that looks very much like the original 8th gen game;
- The version of Unity needed for optimisations lacked features, but the newer version had worse performance, so they had to request that new features be added to the old version, hence the wait;
- Frame rate: 30 fps like 8th gen counterparts, Some frame rate dips, mostly when the camera is exposed to a large part of the map. Dips also occur with a lot of alpha effects on screen. Mostly, though, it runs smoothly. Handheld is slightly smoother than docked mode.
- Loading times are not good: up to 10 seconds more loading time compared to 8th gen systems. Loading from internal storage is slightly faster than SD card.
 
Ну еще б не удался - эта игра даже на моем корыте нормально бегает в 1920х1200, там тормозить нечему...
ну вот видишь, даже твое сраное корыто лучше PS4, там те же 30fs =)))
 
Назад
Сверху