Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
Да не врут они, видеозахват от ПС3 не простая задача ...сто раз уже выяснялось что при захвате теряется много чего.Не у всех же профи карточки захвата, вот и получается иногда смотриш ролик а потом игру и видиш что на роликах точно чтота не так.они мухлюют жулики(зачем только не ясно). да и проседаний ФПС нет.
С цветами на консолях явно что-то неладное. Всё фиолетовое какое-то. Особенно в помещениях.
Так и есть http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-lucasarts-on-tfu2-tech-blog-entryЭто как в твою головку пришел такой вывод? Видео и скрины идентичны (за исключением более яркой картинки на пс3, что уже давно является нормой мультиплатформы и уж точно не засчитывается в минутс, плюс на пс3 блюр за счет SPU "блюрее")
переведите плиз может я что то не так понялЭто как в твою головку пришел такой вывод? Видео и скрины идентичны (за исключением более яркой картинки на пс3, что уже давно является нормой мультиплатформы и уж точно не засчитывается в минутс, плюс на пс3 блюр за счет SPU "блюрее")
и этоIn these cases it's the 360 version that tears less and has fewer torn frames.
The Xbox 360 game also has some visual advantages of its own over and above the PS3 version, as you can see in this brace of comparison images - we see additional texture detail on the protagonist's face on 360 with the added wrinkles absent on the Sony platform.
не понял) меньшая детализация или рвущиеся кадры?The REAL, енто баг, а не фича, читай ссылку выше![]()
не понял) меньшая детализация или рвущиеся кадры?
не понял) меньшая детализация или рвущиеся кадры?
We also make sure that the frame rate stays at 30FPS with as minimal drops as possible on both platforms so some dynamic performance adjustments are made, thus you have to really compare the game under the same conditions. On average, both platforms perform the same. Sometimes the Xbox 360 drops a little, sometimes the PS3. But we were quite strong about keeping the frame-rate and quality the same.
In another case, one would look at the shot that was done in motion so the textures were slightly blurred at that moment, with the one on another console which had a different condition, and would say that the textures are in lower resolution. [But] all the textures are in the same resolution, with the same anisotropic filtering settings and mipmap levels.
"Unfortunately, there are two bugs ("features") that made it through: Lightsabers are a little fatter on the PS3 which some people happen to like more, and there is no tension map on the character's face in cut-scenes on the PS3. This is not because of any technical problem or hardware constraint of the PlayStation 3. Just a bug.
фууу, пс3 опят слилаhttp://www.lensoftruth.com/?p=24160