Wii U Nintendo Wii U

  • Автор темы Автор темы ScooloV
  • Дата начала Дата начала
Меня больше удивляет что на родине запуск на неделю позднее.
 
Wii U будет хорошо для ммо рпг. Вот так вот :)

“Wii U could be the first real console on which running an MMORPG without compromise is plausible. The controller is perfect for lining up those rows of hotbars that are essential in most MMOs. A customisable touchscreen interface combined with the 3D spatial movement of a console controller could be a winner.”

Юбисофт - мы будем первыми третьими разрабами на Wii U :)
“We have big plans for Wii U. Our intention is to be the number one third party on Wii U, just like we were on Kinect and 3DS.”

А другие говорят, ведь Wii U некстген, значит цена разработки игры возрастет.
 
Aliens: Colonial Marines Wii U “will be one of the best looking versions of the game”
“I think things like the Wii U are becoming very sexy with what you can do with the controller and especially with what we’re able to do with using things like motion tracker or whatever sub gameplay will be that you get to see on there.

“I think that’s a compelling experience. I think the machine itself will be one of the best looking versions of the game, because they’ve got more RAM than some of the other things and they’re late in the cycle, so they’ve got this really great processor and all that kind of stuff.”
 
Нинтендо Америка поет знакомую песню: не обращайте внимания на спецификии, наслаждайтесь играми :)
Становится подозрительно.
“We do not focus on technology specs. We understand that people like to dissect graphics and processing power, but the experience of playing will always be more important than raw numbers.”
 
Слухи о себестоимости Wii U:
180 баксов за всю начинку и контроллер
контроллер не дороже 50 баксов
цена на ланче не менбше 300 баксов
котроллер стоит почти как Кинект :)

Total cost of materials to manufacture the Wii U console (includes cost of controller) is estimated to be around $180
Controller’s total bill of materials and components costs no more than $50
Wii U will be no less than $300 when it launches- NFC capabilities for each new Wii U controller costs no more than $5 to implement
Price of NFC implementation in mobile devices is expected to fall below $1 in the near future
Microsoft’s Kinect cost $56 after tearing it apart
Wii U controller’s cost of materials would be slightly less than what Kinect cost
 
Suda 51 не получил еще девкита. Было бы интересно, что за трешачок он бы придумал для Wii U :)

“It’s hard to say. Maybe, maybe not. It’s really depending on publishers. We are developers, so it’s up to a publisher.”
 
Чехарда продолжается.
Теперь Nicalis заявляет, что Wii U самая мощная приставка от Нинтендо
Nicalis Says ‘The Wii U Is The Most Powerful System Nintendo Has Ever Made’

Разработчик Baldur’s Gate говорит, что Wii U игрушка, а не консоль :)
 
Чехарда продолжается.
Теперь Nicalis заявляет, что Wii U самая мощная приставка от Нинтендо
Nicalis Says ‘The Wii U Is The Most Powerful System Nintendo Has Ever Made’
А типа раньше все думали, что она будет слабее Вия? КО, короче.
 
Мне кажется Nintendo не будет делать слишком мощную консоль, будет как уже говорили уровень PS3, Xbox 360 или немного выше. К тому же Nintendo наверняка захочет получать прибыль и с самих консолей, как она это делала с Wii, а для этого нет смысла ставить самую современную начинку, которая стоит немалых денег плюс еще и увеличит стоимость консоли на старте. Все это лишь мои предположения, что будет на самом деле мы узнаем наверно на E3 2012
 
Monster, тут имеется ввиду, что эта консоль будет самая мощная по отношению к конкурентам. Это типа как ПС3 самая мощная консоль, какую Сони когда-либо делала, потому что ПС1 и ПС2 слабее их конкурентов :)
Ну и были слухи, что Wii U слабее Х360.
 
Верим, надеемся что:
Нинтендо реально поняло и осознало, что Wii совсем не хардкорная платформа и что многие геймеры не считают приставкой
Что с казуалов вечно стричь бабло не получится
Что Нина резко начнет делать хардкорные игры и т.д.
Нина поняла, что один раз получив статус компании, делающей игры для детей, потом сложно изменить этот статус.

“The Wii was able to reach a large number of new consumers who had never played games before by bringing hands-on experiences with its Wii Sports and Wii Fit,” he explained.

“However, we could not adequately create the situation that such new consumers played games frequently or for long, consistent periods. As a result, we could not sustain a good level of profit.

“Moreover, regrettably, what we prioritised in order to reach out to the new audience was a bit too far from what we prioritised for those who play games as their hobby. Consequently, we presume some people felt that the Wii was not a game system for them or they were not willing to play with the Wii even though some compelling games had been released.”

“Once consumers have a notion that ‘this system is not for us’, we have learned that it is extremely difficult to change their perceptions later,” said Iwata.


Therefore, in promoting the Nintendo 3DS and the Wii U, we have announced that we would like ‘width’ and ‘depth’ to coexist.

“With the Nintendo DS and the Wii, the approach of ‘width’ was well accepted by many people; however, what we did in terms of ‘depth’ was not satisfactory for some consumers. This time, we would like consumers to be satisfied in both aspects.

“In order to do so, we started to work on the ‘depth’ aspect first, and the current and existing software you can see for the Nintendo 3DS is based on that idea. In the future, the approach will evolve,” he continued.

Our approach for the Wii U is basically the same. By doing so continuously, we are expecting that the number of game users per household will increase and as the gaming population increases, we believe we can create a sustainable video game market.”
 
Фантазии по поводу меню :)
 

Вложения

  • wii_u_interface_mockup-1.webp
    wii_u_interface_mockup-1.webp
    51,6 KB · Просмотры: 438
  • wii_u_interface_mockup-2.webp
    wii_u_interface_mockup-2.webp
    23 KB · Просмотры: 426
  • wii_u_interface_mockup-4.webp
    wii_u_interface_mockup-4.webp
    43,2 KB · Просмотры: 455
  • wii_u_interface_mockup-6.webp
    wii_u_interface_mockup-6.webp
    15,4 KB · Просмотры: 448
  • wii_u_interface_mockup-7.webp
    wii_u_interface_mockup-7.webp
    53,4 KB · Просмотры: 442
Забавно, 4 скрин решает.
 

Похожие темы

  • Закреплено
Ответы
4
Просмотры
452
Ответы
55
Просмотры
8K
Ответы
121
Просмотры
20K
  • Закреплено
Ответы
39
Просмотры
13K
Назад
Сверху