Зато очень красивые.главное это заставки видео... почему не на движке ?

Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
Зато очень красивые.главное это заставки видео... почему не на движке ?
Руки короткиSergeyWilliams написал(а):главное это заставки видео... почему не на движке ?
Не звиздиТам так и написано.
Учи англицкий ХрюндельToday at the office, we were fortunate enough to receive a preview build of Ninja Theory's greatly anticipated title: Heavenly Sword. The build essentially spans all of chapter two, which is made up of a variety of levels, including a short segment where the player takes on the role of Kai, Nariko's strange young friend.
So, after fighting the first two battles that you're probably familiar with by now, if you've played the demo, Nariko makes her way through the gate and must fight through several more waves of enemies. One particularly fantastic segment of the level features Nariko on a bridge, where she has to use her range stance combos to deflect oncoming arrows as she makes her way across (very reminiscent of Jet Li in Hero). There were also, surprisingly, puzzle-like segments to speak off, which involved throwing the enemies' circular shields at targets (though there were actually gongs) in order to open doors and gates. This dramatic shift away from combat was refreshing for me, and encouragingly suggests that the game won't be purely combat oriented. After all, breaking up the action in an action game is critical to a good experience, and Ninja Theory seems to have taken that into account.
There are also two boss battles to fight, which were particularly enjoyable (I'll return to those in a moment), but the cutscene that introduces King Bohan and his generals is priceless.
In the preview build, Nariko must face Flying Fox and Whiptail as she attempts to rescue her father, Shen, from Bohan's maniacal clutches
During this battle, you are given a brief chance to control Kai as she lays down cover fire (well, cover fire with her crossbow) for a weary Master Shen so he can escape. This section of the build was a little long, but it was amusing to shoot arrows in slow motion and see them plunge into your targets, with devastating results
Да и наплевать.Руки коротки
До мастера Кодзимы им далеко , проще нанять студию которая мультики рисует.
Как так?Короче - пофиг какие там ролики, лишь бы были красивые. А вот красотой ролики в демке не блещут. Девочки очень уж страшненькие вблизи получились.
Аааа!! Так ты про углы. Я на них не обращаю внимания. Мне сам дизайн очень нравиться, одним словом КРАСОТКИ. А углы это так пустяки, придет время, и от них избавятся.Что в них симпатичного? Они же целиком из углов состоят. Восьмиугольные пальцы, ломаные волосы, углы, углы, углы... Нет, может кому-то и нравится такое, но мне так очень сильно глаза режет. Уж лучше бы вообще крупных планов не делали.
А вот красотой ролики в демке не блещут. Девочки очень уж страшненькие вблизи получились.
интересно, в европейской версии добавят русский язык?!