BioShock: Infinite

  • Автор темы Автор темы LEONID
  • Дата начала Дата начала
Игру снова отложили, всего-лишь на месяц. Пишут, что на церемонии VGA игры выглядела очень сыро, тупой ИИ, тормоза и т.д. Пичаль, в общем.
 
dimm, или бокс или пк, судя по кнопочкам, так что мимо :)
 
Яркий трейлер, хотя понятного мало, но впечатляет!
 
Да...трейлеры всегда больше впечатляют, чем сами игры.
 
Перез запуском игры, решили распродать первый и второй Bioshock со всеми DLC и плюшками: The BioShock: Ultimate Rapture Edition
Состав комплекта:
Museum of Orphaned Concepts
Plasmids Pack
Challenge Rooms Pack: Previously exclusive to PS3and now available for Xbox 360 for the first time.
Sinclair Solutions Tester
Rapture Metro
The Protector Trials
Minerva’s Den
An exclusive collectible sticker pack from BioShock Infinite’s world of Columbia to get gamers ready for the next chapter in the BioShock universe.
Стоить комплектик будет $30 и начнет продаваться в США и Канаде с 14 января.
 
dimm, в стиме 140руб

Updt не посмотрел, стиме 1 и 2 части)
 
Каин, А на боксе на четырех?))
 
dikh, урежут по самые ягодицы

Требования и всё такое.

Minimum

OS: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHZ
RAM: 2 GB
Hard Drive: 20 GB free
Video Card: DirectX10 Compatible ATI Radeon 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
Video Card Memory: 512 MB
Sound Card: DirectX Compatible

Recommended

OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Quad Core Processor
RAM: 4 GB
Hard Drive: 30 GB free
Video Card: DirectX11 Compatible, ATI Radeon 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Video Card Memory: 1024 MB
Sound Card: DirectX Compatible

Bioshock: Infinite ditches GFWL for Steamworks

I’ll get this bit of reassurance out of the way: Infinite runs perfectly. Our demo PCs were admittedly above average: an AMD FX-8120 (an octo-core CPU) and a single card in the AMD Radeon 7900 series (I didn’t have time to verify which one), alongside 16GB RAM on Windows 7. With that considered, I didn’t experience any hiccups, frame rate dips, no texture pop-in, or crashes.

Digging into the settings menu, here’s what was adjustable…

Anti-aliasing
Texture detail
Dynamic shadows
Post-processing quality
Light shafts
Ambient occlusion
Object detail
V-sync
FOV (a slider, with no listed value)
UI margins
Toggleable highlighting of “searchable” or “important” objects


An Irrational developer told me that Infinite is running on DirectX 10, but that it does take advantage of some DX11 features.
 
nsr22.jpg
 
На консолях графон не впечатляет.

http://www.ign.com/articles/2013/03/18/bioshock-infinite-review-in-progress
It quickly becomes clear when you start playing Infinite that Columbia is both exactly the same as the original’s underwater utopia of Rapture, yet simultaneously completely different. One is underwater; claustrophobic. The other is endless; the sky is literally the limit. Both are utopias – idealistic clusters of humanity – with cracks beginning to show through beneath the magnificent facades.

Take the time to soak in the sights.

On that note, however, let me warn you console players up front: unlike its jaw-dropping-in-2007 predecessor (I’m not counting BioShock 2 here, as that wasn’t our first trip to Rapture), BioShock Infinite does not have the same technical wow-factor going for it. Yes, Columbia is stunning from a scale, scope, and art-direction perspective, but on a raw graphical level it is a bit underwhelming on the Xbox 360 version I’m starting with. Textures are muddy and low-resolution and the framerate takes regular slight-but-noticeable dips. It reminds me of the console version of Dishonored in that way.

Do these minor issues take away from your experience at all? No, but I’m very curious to check out the PC version during the course of my review. Presuming you throw a beefy enough rig at Infinite, the ol’ mouse-and-keyboard may prove to be the best way to explore Columbia, particularly since, with no multiplayer modes, you don’t have to worry about choosing your platform based on which network your friends will be playing on.
 
Ну ето вполне ожидаемо, обе приставки сильно устарели.Весь 2013 будет такой, пока не будут новые.Но ето компенсация, за то что РСшники жевали 7 лет конзольные порты :) Скоро будут снова жевать, так что пусть радуются, пока могут :)
Мне страшно дождатся GTA V, ето будет просто страшно смотреть.
 
На консолях графон не впечатляет.
Немудрено, Унреал3 не рассчитан на работу с большими открытыми пространствами. В первом и втором Биошоке он нормально вкатил (место действия такое), а тут забуксовал. Ну графика же не так важна, не правда ли? =)
 
Назад
Сверху