Battlefield 4

  • Автор темы Автор темы dimm
  • Дата начала Дата начала
Ладно, оставим это на их совести.
Режимы игры и сравнение кол-ва игроков
Battlefield 4 brings seven distinct game modes all playable on the ten exciting multiplayer maps – and all modes will be playable on all maps. By carefully zoning the playable combat areas, adapting flag layouts, and catering for a variety of gameplay styles, each map will accomodate any game mode you wish to play. Read on for details on each of the game modes in Battlefield 4!

Conquest (Beta)
Combat type: The definitive Battlefield mode – All-out vehicle warfare mixed with intense infantry action across land, air and sea
Designed for: 24 players (X360, PS3) / 64 players (Xbox One, PS4, PC)
Commander mode: Optional

Domination (Beta)
Combat type: Fast-paced infantry variant of Conquest
Designed for: 20 players (all platforms)
Commander mode: No

Obliteration
Combat type:
Mad dash in vehicles and on foot to deliver explosives
Designed for: 24 (X360, PS3) 32 (Xbox One, PS4, PC)
Commander mode: Optional

Defuse
Combat type:
Competitive close quarters combat
Designed for: 5 vs. 5 players (all platforms)
Commander mode: No

Team Deathmatch
Combat type:
The classic shooter mode, Battlefield 4 style
Designed for: 20 players (all platforms)
Commander mode: No

Rush
Combat type:
Fight deep into enemy territory by detonating their M-COM stations
Designed for: 24 players (X360, PS3) 32 players (Xbox One, PS4, PC)
Commander mode: Optional

Squad Deathmatch
Combat type:
Four squads fight on the ground with limited vehicle support in a race to the top of the leaderboard
Designed for: 16 players (all platforms)
Commander mode: Optional

ЗЫ - почему длинные цитаты лесенкой? Фича или баг? :)
 
Последнее редактирование модератором:
А когда там открытая для простых смертных демка планируется-то? Вроде на 1 октября обещали, если я не путаю ничего?
 
Бета доступна для закачки. Старт первого октября для обладателей бф3 или моха2. Остальные подключатся на два дня позже - третьего октября.

Размер 5,6Гб, скорость не очень - всего 2-3мб/с, с "фризами". Мой уже скачал.
 
1 октября доступна всем донорам ЕА, кроме тех, кто пожопился поддержать дедушку Мура покупкой премиума, медали за отвагу и предзаказа на БФ4.

Доноры же получили обезанную бетку аж на три дня раньше. Я, честное слово, сочувствую тем, кто купил Медаль в своё время из-за бетки, так как на тот момент это был единственный вариант...
 
360!:wtf:
 

Вложения

  • WP_20131001.webp
    WP_20131001.webp
    153,8 КБ · Просмотры: 511
что за ...ето реально ?
 
:banghead:
 

Вложения

  • WP_20131001 1.webp
    WP_20131001 1.webp
    158 КБ · Просмотры: 477
Это после падения небоскреба так становится, хотя у меня поприличнее все выглядит. Попозже видео заброшу.
 
BF4 XBO

  • I played it on the business day of Igromir ("Game World" on English) in Moscow.
  • The resolution was definitely 720p, running mostly 60fps.
  • The game looks slightly better than Xbox 360 version of BF3 (I would say 50% better, no where near those videos of Paracel Storm gamescom build). Though textures are a lot better than on X360, some god rays, lots of foliage on the map.
  • It was a new build with Domination on Zavod 311. No vehicles. Though everything is unlocked.
  • For some strange reason player movement speed is VERY limited. It's like the sprint speed is somehow similar to the walking speed in BF3. I think it was this particular build fault. Cause on X360 the speed is ok.
  • The controller is SO SHITTY I couldn't even aim properly (and got 55 eagle in X360 version and 20th level in PS3 version). EDIT: added my small gamepads comparision.
  • The game ran on Xbox One debug kits. I saw one, it was black and I couldn't make any photo. There wasn't any local network mode, they used Windows server for the 26 machines.
  • The game supports kinect for voice commands, leaning with your head behind the corners and some other stuff. You can choose the language of voice commands.

  • The controller is very, very, very unergonomical compared to X360. It's smaller, the feeling is kind of like you are using a DualShock3.
  • The move distance of sticks is a little bit smaller, than the one in X360. I really thought about PS Vita sticks while playing.
  • Bumpers are totally connected to triggers. There isn't any piece of plastic (like in DS4) in-between trigger and bumper (clearly seen on video I edited in) so in 30-40% maybe you would miss the trigger and hit the bumper.
  • The vibration is a lot less than on X360.
  • The D-Pad is deepened into controller and it's really awkward. As in X360, DS3, DS4 it's slightly above the surface of controller. So while you try to press it on XBO gamepad moving your left thumb down from left stick you hit nothing, then you have to spend a second to find d-pad and actually press it. Really strange.
In order for you to not think that I am biased - I was the biggest basher of DS3 ever and also a huge fun of X360 gamepad :(
Пусть тут будет :)
 
поиграл на ПК, видимо ЕА решили действовать по принципу сами знаете кого и поставить Батлу на конвеер, разницы по сравнению с 3й...пожалуй это все равно что сравнить МВ2 и МВ3 - разница как бы есть но........вообщем все круто, но тоже самое
 

  • The controller is very, very, very unergonomical compared to X360.

Больше гавна, больше!!! Где Юраха, с его впечатлениями?


  • The D-Pad is deepened into controller and it's really awkward. As in X360, DS3, DS4 it's slightly above the surface of controller.
а где D-Pad-у еще быть? Возвышаться на пару сантиметров над поверхностью самого пада?
Насчет лага. Пусть улучшайзеры TV отключат сначала, ведь понятно что лаг телевизор вносит.
 
Намекаешь что вне зависимости понравится он мне или нет, я его все равно обосру?=)
Уверен, что не будешь незаслуженно гавном обливать.
Каков новый геймпад по ощущениям? Он значительно улучшился. В это мало верится, но он сидит в руке лучше, чем прошлый геймпад. В Майкрософт хвалят свой геймпад во многом из-за вибромоторов под триггерами, и сегодня на "Игромире" я понял, что они правильно это делают. В первый раз сыграв в "Forza Motorsport 5", я был поражен тем, как такой небольшой апгрейд изменяет ощущения от игры. Я буквально чувствовал каждый поворот и каждое колесо машины.

Также стоит отметить новые стики, они стали удобней и чувствительней, исчезли "мертвые зоны", что сделало стики более комфортными. Ребристая боковая поверхность стиков тоже очень помогает.

Геймпад Xbox One стал более чувствительным, крестовина отлична, а более близкое расположение кнопок "ABXY" помогает в стрелялках и файтингах. Кстати о файтингах, "KI" играется очень хорошо с новым геймпадом. Также стоит упомянуть о том, что триггеры стали "мягче" с помощью магнитов. Смущает только взаимное расположение кнопок "LT, RT, RB, LB", но и к этому можно легко привыкнуть.

Кнопка Xbox Guide была помещена выше, теперь не будет случайных нажатий, которые так взбешивали игроков в важный момент игры. Звуки нажатия клавиш и кнопок теперь тише. Устраивать ночные сессии игр можно еще более беспалевно.

В общем геймпад значительно улучшился, он все еще чувствуется, как геймпад от Xbox 360, но с новой жизнью. Достойный геймпад для достойной консоли.
 
Сопли биллиботов как пруф?! Фи.. =)
 
Пухлый Антошка?! :cyclops:
 
Назад
Верх