The Legend of Zelda: Breath of the Wild

  • Автор темы Автор темы vova
  • Дата начала Дата начала

На какую консоль будете брать игру? И на какую консоль больше продастся?


  • Всего проголосовало
    22
Очередные бла-бла-бла Аонумы про "возможности вию и геймпада". Короче просто карта на нем будет =)
Eiji Aonuma recently spoke with Edge about The Legend of Zelda Wii U. Aonuma touched on the open world, structure, and influence from past games. But most importantly, he said that the innovations in this game are possible thanks to the Wii U’s hardware:

In the original Legend of Zelda, there was no clear way to lead the main character to his goal. It was something that we entrusted to the players to find by themselves. As the game later expanded into a franchise, the structure of the game worlds became more and more complex – especially with the introduction of 3D – making it necessary for us to point the player in the right direction. Consequently, progression in the games became more linear.

To recreate a similar experience to the original, we have to give the game world a simple structure that players can understand intuitively. In doing so, it’s very important that we make every aspect of the world feel real and physically connected, so that it’s doesn’t look fake.

We can achieve this thanks to the hardware features of Wii U, but to truly get a deep understanding of the game world, we also need a real map that depicts the world as it is. The GamePad is very effective for displaying this, and thus also [for] providing players with a constant hint on where to head to. I think we can safely say that the innovations in this new game are only possible thanks to the Wii U hardware.

The innovation of a vast open world could in one sense be seen as a return to the roots of the series. But in returning to these roots, we are also bringing with us all the things we have learned and ways the series has developed over all this time, which will help to create new and exciting gameplay possibilities.
 
Визуальный стиль черпали из аниме и стремились к реализму.

I was told by many people that it was ‘beautiful,’ Aonuma said. “I thought about various ways to make the graphical style fit the vast new Zelda world; imitating the real world attached an important feeling of realism, and making it look different to the past [Zelda titles], this was done by drawing inspiration from Japanese animations. Now, compared to what we showed you at E3, it has become something even more amazing.”
 
Пустоват опенворлд, прямо как в Твилайт :mad:
 
Пустоват опенворлд, прямо как в Твилайт
Ну подожди, год еще. На E3 данжеоны покажут =) Пока радует освещение, "трава", слоу-мо. Копи-паст из одинаковых деревьев на альфу спишем. Вот увеличили, но и заблюрили конечно:

Времечко в игре наверно неспроста будет:
65n0Jth.png
 
Вова ты последний апологет нинтендо в этом загнивающем месте, уважаю чувак!=)
 
Вова ты последний апологет нинтендо в этом загнивающем месте, уважаю чувак!=)
Я тоже удивляюсь, столько людей накупили игр для виию больше чем я, а впечатлений нет :)
 
Ну я в шоке например от марио 3Д ворлд и Даки Конга=) так что пока не могу ничего ..
 
А я в шоке от Mario 3D Land. Играю в поезде, как ребенок. =)
 
Ага. Глаза окосели тоже. =) Взял новую модель. Думал, когда, если не сейчас? =) Уже списки игр составил. Буду посвящаться в мариобойство.
 
Там два Зельдо римейка, фаер эмблем, Брейвели дефолт..это маст хэвы которые мне на ум приходят.
Я давно хочу взять, а потом смотрю на разряженную псп, и поднимается вопрос...на хрена оно мне надо? Всё же дома маленький экран, не заменит тв, а в поездках убивать время книгами намного полезней и практичней.
 
Римейк Зельды (пока) один, а Link between the worlds - полноценный сиквел :)
 
Вик, у меня та же ситуация, но я разносторонний, то читаю, то пишу, то форумы смотрю в поезде. Иногда бывает все задолбает и хочется просто поиграть. -) Я долго в сторону Виты смотрел, но Соневские эксклюзивы и хилый набор интересных мне игр от сторонних разработчиков отпугнули. Здесь плюсом возраст консоли - хорошего статья полно. Этот Brave Default в цене как раз упал, но я прикупил Луиджи и римейк Зельды, так что в РПГ буду посвящаться позже. Честно говоря, именно длинные игры меня сейчас не интересуют. Что-нибудь, что можно быстро из кармана вынуть, запустить через пять секунд, поиграть 15 минут не заморачиваясь, пытаясь вспомнить, что произошло до этого и куда идти - самое то для меня оказалось. -) И я тоже как бы перешёл с разряженной ПСП. -)

Sent from my amazing Galaxy Note 3.=)
 
Миямото серьезно поработает на миром

You showed the Zelda trailer and that’s such a huge world. How is that going to be for you guys to approach as far as gameplay and story, because it’s such a huge world.
With Zelda games, what we’ve always done is try to make them where you enter this big world of Hyrule and there’s a lot to explore and discover, but because of the hardware limitations, what we’ve had to do is segment off each area and piece those segments together in a way that make them feel like a big world. Now, with the hardware capabilities of Wii U, we first started by saying if we can take an entire world the size of the world from Twilight Princess, and make that the size of one of the areas in the game.

Do you see that as a game where people will go to complete a certain mission and they end up doing fifty things along the way?
Yeah, there may even be times where you forget what your goal is, because you are doing other things on the side. There may be times where you go in to one big one long dungeon, or you’re headed for a dungeon and doing other things on the side. What we’re trying to do is design it in a way where you don’t have to play it for a super long time, but more matched to today’s lifestyle where you can think for a little bit, and say “maybe I just want to play for a little bit today and do this one thing.” and get that thing done, then take a break.
 
Назад
Верх