Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
Спасибо за гениальный комментарий. Без него в моей жизни небыло смысла.Смысл этой проги, если она требует нетворк адаптер и не позволяет запускать игры с харда. БРЕД!!! Любой, у которого есть адаптер играет с харда. Либо делать прогу чтобы работала с USB накопителями либо подружить с запуском игр с харда иначе фтопку ее, так как толку от нее ноль!!!
МолоццаВпринципе если она работает с usb накопителями (сам удостоверился), то прога нужная.
сие чудо не представляет особого интереса.
Шансов на что?Господа, а на слимке шансов нету ?
Спасибо разобрался просто надо HD Project целиком выкладывать а то пишут всяко разно Прошу добавить этот пункт пошагово в Фак просьба к модераторам!Качаешь саму прогу, запускаешь её с флешки или с диска (как удобнее), делаешь образ карты памяти, и запускаешь через прогу игру. Прога патчит модули и запускается.
Всё.
- GUI Side:
- Revert to non 'Xmodules' use. SIO2MAN/PADMAN/MCMAN/MCSERV are now use at 'gui' startup.
- Remove 'auto-open' tray option. Anyway this functionality would have been taken away in 'cdvdemu' version.
- Remove 'ioprp image file' scanning. This is no more needed because of new 'mcemuloader' EE core.
- Replace use of 'mcemugui' module by 'vmcfs' driver in 'vmc creation' operation.
- Add 'MC FLASHER' entry in 'MC TOOLS' menu. This allow to 'flash' a selected 'vmc file' to physical memorycard. The file must be a compatible HD Project 'vmc file' without ECC datas.
Thought i have to add lot of security to 'mcflash' functionality.
Be very carefull with this function. I cannot be responsible of bad use. Use it as your own risks.
- Modify 'mcdump' process. IOP is reseted, then Xmodules are loaded instead of 'standard basic' modules. When dump is done, IOP is reseted once again, the 'standard basic' modules are reloaded.
- Add a new configuration entry: cacheSize. This entry allow to set cache size value use in 'hdd' or 'usb' modules when emulating a memorycard in-game.
This option increase save/load operations, but dicrease games compatibility.
- Add a new configuration entry: games. This entry allow to save individual vmc game settings such as startup file path, cachesize, and vmc file path when loading a game.
- Modify 'game boot procedure':
There are now four possibilities when loading a game:
- 1 - Cross button start a game with last saved settings. If no settings where found HD Gui open a 'mc emulation' option menu to set cachesize and vmc file path for this game.
- 2 - Circle button open directly the 'mc emulation' option menu to modify options for this game.
- 3 - Square button start the game with default settings. Those set in HD Gui option menu.
- 4 - Triangle exit menu.
- GAME LOADER Side:
- EE Side:
- Rewrite completely 'mcemuloader' to make it running in-game.
- Add syscalls hooking to catch 'Reboot request from EE'. This allow to update iop processor with modules from 'ioprp image file' then load mc emulation modules.
Note that 'mcemuloader' use parts of ffgriever 'ESR EE core' source code for two points below.
- IOP Side:
- Write a 'atadev9' device driver compatible with games. It's directly based on 'cdvdemu' atad/dev9 support. This
- Rewrite 'apa' and 'pfs' to make them compatible with games. Code based on 'ps2sdk' rev 1420. ( Without new 'poweroff' )
- Implement ffgriever USB modules optimisation.
- Fix some bugs in format function of 'vmcfs' driver. Hope everything work fine now.
- Modify buffer size in 'MC Creator' function, this increase a lot speed of this operation.
- Fix a virtual mc path overwriting in some games. ( GT4 ) Now path is directly write in 'mcsioemu' module before loading it.
- Add an 'iop' reset call before starting 'mcemuloader'. This fix issues with some games using 'dev9' modules by forcing games compatible hdd modules to be loaded.
Но есть подозрение, что если консоль не поддерживает swap дисков, то может нихрена не получиться.
Я не понимаю, какой хомюрю качать???
Впринципе, страданий никаких не должно быть. Записываешь диск так, чтобы консоль запускала HD Project (покопайся, тут всё это описывалось).А что если я смогу достать карту памяти (отдолжить её).
Это мне облегчит страдания???
Теперь возникает другой вопрос - допустим, я пересоберу образ PS2 игры, где вместо SLUS/SLES файла пропишу загрузку HD Project'а. Закину этот образ на веник - запущю эту игру. Запустится ессесно эмулятор. А вот как оттуда запустить нужный ELF с образа-то ???USB-версию народ уже опробовал с HD loader'ом, только надо образ пересобирать, чтобы сначала запускался эмулятор, а потом уже игра.