lane.sensor
Well-Known Member
- Регистрация
- 13 Сен 2006
- Сообщения
- 368
- Реакции
- 10
Сека свои Дримкасты вообще по 50 енотов скидывала в свое время)))
У фирмы S не та ситуация, чтобы снижать...
Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
Сека свои Дримкасты вообще по 50 енотов скидывала в свое время)))
уже продолжительное время вменяемым людям ясно что Моторшторм лучший в своём роде догнавший ЦГ ролик с Е3 2005 практически по всем параметрамБольшой обзор финальной версии Motorstorm
Говорят игра выглядит куда лучше ролика на E305
Мега !!!! превый Киллап и так быстроSimply put, there's no next-gen racing game as cool as this
This build is slick and polished, and even more final builds now fix the remaining issues such as slowdown and loading time.
Take the mayhem of Daytona's oval circuit pile-up carnage, the addictive off-road gameplay of a Rallisport and the brilliance of Burnout's speed and crashes, then multiply it all loads and you have merely the foundation of what MotorStorm is. It's a game that comes together so effectively, you have to say 'wow'. It's possibly even better looking that the infamous, stunning target video trailer shown 18 months ago and it plays even better than it looks...
The physics are everywhere. If you're hurtling along and just clip a small bit of tyre on the edge of an unfortunately positioned rock, get ready for a rough landing after a brilliant crash; you'll never just bump off a wall and carry on.
Crashes are as diverse as the tiniest differences in their causes; they're not pre-animated but properly calculated based on the weight, momentum, density and strength of everything involved.
There's no question: all the neat touches they had in the questionable E3 2005 target trailer are pretty much present and respectable in some form or another in the real, final game. It's unbelievable and an absolute told-you-so victory for PS3, with some of the lushest, best-lit visuals we have seen to date. And it's the only such told-you-so on the PS3 right now
No matter how close passing objects or scenery are, motion blur is flawless in its execution - much, much better than we witnessed in something like Project Gotham 3, where the motion-blur compensation for framerate looked shaky. Whether that was a software or hardware performance issue, with MotorStorm - and we never thought we'd say it this - high quality, film-like motion blur at 30fps almost seems better than bleeding edge 60fps without it. We're going to hell for saying that - but this effect just looks lovely.
The HDR lighting in MotorStorm is also sexy; tilt the camera towards the blue sky with the driver still in view, and he appears dark; point it down towards the radiant orange ground to feel its warmth and the driver is bright and vibrant. OK, so many new-generation games are pulling off HDR admirably, but there's something about it in MotorStorm that looks pornographically attractive.
Perhaps it's the harmony of it all and how convincing all the effects are in together. Bump-mapped surfaces and water look really nice, flags wave and metal reflects, terrain deforms, mud splashes everywhere (including 'on your TV screen'), and the dusty particle effects all look fantastic. Additionally, a real feeling of scale suggests that proper thought has also been put into how best to use a HD screen.
In conclusion, to be quite honest we're in love with MotorStorm. When you look at this code with a forward-looking perspective, if there's one game that really shows off the POTENTIAL of the PS3 beyond Xbox 360 right now, absolutely it's MotorStorm, and Evolution is to be saluted for putting together such an awesome package.
Serious PS3 early adopters may even want to look into picking up the Japanese release of MotorStorm on December 7, even though there's no online play, and then trading it in for the full-on western release in February (US) and March/whenever (Europe).
Forget MGS or Final Fantasy. MotorStorm is the PS3's first killer app.
Да просто больше нет гонок по бездорожью, вот и "лучший в своё роде", т.к. всего одинgera написал(а):уже продолжительное время вменяемым людям ясно что Моторшторм лучший в своём роде
Ага серию АТФ умолчали как минимумДа просто больше нет гонок по бездорожью, вот и "лучший в своё роде", т.к. всего один
Это ничего, что разница в выходе игр год?gera написал(а):Кстати там графику и с ПГР3 сравнили правда не в пользу 360го вам лучше не читать
Ничего !!!Это ничего, что разница в выходе игр год?
Я предлагаю тебе сравнить игру GUN для Х360 и Резистанс для PS3. Вот тут тебе будет воля для опускания Х360 и его железа.gera написал(а):ведь ПС3 это помесь обмана и слабейших тех данных в сравнении с 360
Обойдусь мне интереснее мнение профессионалов вот типа КыкызыЯ предлагаю тебе сравнить игру GUN для Х360 и Резистанс для PS3. Вот тут тебе будет воля для опускания Х360 и его железа.
Другое дело что уже за долгое время существования 360го, уровня Моторшторм ничего не сделали(правда сделали ГОВ)motion blur is flawless in its execution - much, much better than we witnessed in something like Project Gotham 3, where the motion-blur compensation for framerate looked shaky
Да не на пару минут вот Симсы самое оно ВЕЧНАЯ !!!Игра на пару дней
уровня моторсторм был и останется кинконг - декабрь 2005.Другое дело что уже за долгое время существования 360го, уровня Моторшторм ничего не сделали(правда сделали ГОВ)
Стоит кому нибудь сказать что нибудь положительное о PS3, в тему сразу стекаются фанаты 360 и начинают доказывать, что это вранье и бред:
VaaN написал(а):Стоит кому нибудь сказать что нибудь положительное о PS3, в тему сразу стекаются фанаты 360 и начинают доказывать, что это вранье и бред
gera написал(а):Кстати там графику и с ПГР3 сравнили правда не в пользу 360го вам лучше не читать
А тебе есть что делать? Уже Моторшторм проходишь наверное?Fallen Angel написал(а):Им просто делать нечего, наигрались в свои "шедевры"