Следуйте инструкциям в видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт как веб-приложение на главный экран вашего устройства.
Примечание: Эта функция может быть недоступна в некоторых браузерах.
Помнится для WII было несколько видов таких "велогеймпадов" )) еще помню под ps2 хотели такой же сварганить.Постоянные читатели нашего альманаха знают, что я падок на всякие фрик-джойстики и прочее. Так вот, очередная атас новинка с шикарным роликом
Под ПС2 это для Тур де Франс сто пудов. Не, ну это то всё прототипы или были в продаже?Помнится для WII было несколько видов таких "велогеймпадов" )) еще помню под ps2 хотели такой же сварганить.
Для wii были в продаже,для пс2 не помню,вроде тоже в импортные каталоги попадали...или были в продаже?
Ну класс. Было бы круто собирать всяких таких "уродцев"=))Для wii были в продаже,для пс2 не помню,вроде тоже в импортные каталоги попадали...
Это слишком громоздкие "уродцы" чтоб их собиратьНу класс. Было бы круто собирать всяких таких "уродцев"=))
Хотя жопу мопса всё равно никто не переплюнет
Поздняк метаться, его уже зафултонили в Сони. Первая игра будет консольный эксклюзивом для PS4 (т.е. ждём на пека)
"The first software title created by the newly formed Kojima Productions will be console exclusive to PlayStation 4."
http://www.kojimaproductions.jp/
У меня для тебя опять плохие новости
Если Кодзи будут помогать технари из Сони, то за графон можно не беспокоиться. Все же графон в сониевских экзах пока впереди планеты всей.А как же шикарный fox engine?
For its first project, Kojima said, "I’m thinking smaller-scale, not too many people, and focusing on game creation at first." From there, Kojima says it’s possible the studio could expand beyond games.
"The focus is on digital content, so we could consider movies, animations, anything," Kojima said. "But first I think people expect games from me. That’s where I want to put my focus. Once we have an established IP in games, something solid that satisfies people, then we can consider movies and videos."
Kojima reiterated once more that he’s still interested in working with his Silent Hills partner Guillermo del Toro, whether it’s a game, film, anime, or something else entirely.
“We’ll have more agility,” he said. “We’ll be able to do things that are more edgy, preserving the quality we’ve had so far, while at the same time finding new challenges and exploring new areas.”
The Studio Still Hasn’t Decided What Game Engine to Use
On why he went with Sony.
"It's thanks to Sony that I was able to make a splash in the global market. It's been 10-plus years since then and the working relationship at Sony, the people at Sony, we gel well. People at Sony have been friendly with me, I work well with them. I got several offers from many different companies, but with Sony it came to a point where I know these people, we know each other well. I feel like this is an environment where I will be able to make something and be comfortable. And I believe that is the environment I need right now."
"We know each other, we understand each other, and based on this relationship, I think it's a good point to create a new IP. That's the reason I chose to work with Sony on this project."