Игровые новости одной строкой

  • Автор темы Автор темы dimm
  • Дата начала Дата начала
Not a Hero
Очередной инди-пиксель
 
В принципе, за Star Ocean туда им и дорога :)
 
Студия Darkside Games, ответственная за разработку ребута Phantom Dust закрыта майками. Как я понял, уволенные работники продолжат работу над игрой в другой команде (MS не понравились наработки и идеи Darkside Games).
Independent development studio Darkside Games, which was working on the planned reboot of the cult classic Phantom Dust, shut down this afternoon in the wake of news that Microsoft had cancelled their version of the game, Kotaku has learned. Around 50 people lost their jobs, according to sources at the studio.

Microsoft, however, says they're still working on the upcoming Xbox One reboot, though they won't say who's now making the game or whether that new developer will use what Darkside has already created.

"Microsoft partnered with Darkside Game Studios in the development of 'Phantom Dust,' but our working relationship has now ended," a Microsoft spokesperson said. "We have great respect for their studio and their work in the industry. While we do not have anything new to share on 'Phantom Dust' at this time, we can confirm that development of the title continues. We look forward to sharing more details on the game as we get closer to release."

Darkside, a small independent studio in Florida that has mostly done contract work on games like Borderlands and Sunset Overdrive, had been helming Phantom Dust as its first solo project, we've learned today. But when the studio's heads today heard that Microsoft had axed their game, they were forced to let everyone go, according to two people who worked there. The studio employed around 50 people.

"The executives who saw it were impressed and as late as this morning gave our team every indication that the project was on solid ground," said one of those people, who requested anonymity while speaking with Kotaku because they were not authorized to speak publicly on the situation. "Yet we got the phone call today that someone up on high who in all likelihood wasn't even aware of the game in detail shut it down."

Phantom Dust originally came out in 2004 for the first Xbox. Microsoft announced plans to remake the game for Xbox One at E3 of 2014.
http://kotaku.com/studio-behind-phantom-dust-reboot-shuts-down-1686398613
 
32 минуты отменённого Legacy of Kain: Dead Sun.
 
Может и к лучшему, что отменили, заместо часовых философских бесед тут мелькает сиська и мат-перемат =)
 
Этот ue3 мусор планировали выпустить под маркой lok?
Закрывшему проект надо ставить памятник.
 
Вообще то там видео, более того в нем даже указан разработчик :poop:
 
Neverwinter релиз на ХВ1 31 Марта 2015
7b965b1368a536ac3cdbe508ea23b2121424740472.jpg

We’re pleased to announce that Neverwinter will be making its triumphant voyage onto Xbox Ones around the world onMarch 31st, 2015!

At launch, Neverwinter will include all the content from the base game, all current playable classes including the Scourge Warlock, and the Tyranny of Dragons expansion. Neverwinter will be free-to-play for all Xbox Live Gold members and will bring the memorable Dungeons and Dragons universe onto Xbox One. Neverwinter will also utilize Xbox One features such as friends list integration and optimized controls to better introduce both novice and veteran adventurers into the Forgotten Realms on the console.
http://www.arcgames.com/en/games/neverwinter/news/detail/9077103

 
Последнее редактирование:
Тим Свини: В ближайшие 10 лет виртуальная реальность будет неотличима от реального мира

Тим Свини (Tim Sweeney), основатель Epic Games и один из лучших специалистов в области компьютерной графики и видеоигр в мире, считает, что виртуальная реальность (ВР) окажет колоссальное влияние на игры в ближайшие годы. Кроме того, быстрое развитие технологий виртуальной реальности создаст условия, когда ВР игры будут неотличимы от реальной жизни уже в ближайшие 10 лет.
http://www.3dnews.ru/910037

Тим Свини мудак, дебил и звиздобол.
 
Так 8 лет газад фотореалистичности добились, через десятку точно матрица поимеет!
 
  • +1
Реакции: dikh
Как в какой в круизисе добились ...щас только нужно самой реальности подтянутся немножко под стардарты наложены круизисом.
Но ето индустрия должна выпустить стекло которе не возможно разбить, вода от которой не мокнет одежда и не брызгает и там что есчо нужно, в круизисе показано как надо.
 
Молодёжь небось и не в курсе, а вот старики всплакнут над воспоминаниями фотореалистичности Virtual Vixens. Эээх, и кожа на ладонях была нежнее.....
 
Да я ща 3do себе купил - фотореалистичность полная, только с разрешением не очень)
 
  • +1
Реакции: dimm
Назад
Верх