Ghost of Tsushima

- It’s an open world game.
- The game is grounded and realistic.
- The trailer we saw last night is not part of the main story, it’s a side quest!
- Landscapes range from the swaying bamboo forests of the countryside, to the urban centers of ornate castles.
- There a lot of stories in the game that you may not find them all.
- Main storyline will be Jin vs. the Mongols.
- The game is a original work of fiction they are not rebuilding history stone by stone.
- He’s had to go beyond his samurai training in order to fight back against the Mongols.
- The theme of the combat is “mud, blood, and steel”. Expect to get dirty and muddy.
- Possibility of other weapons but they’re only showing the katana right now.
- Sucker Punch teases that Jin's combat style abandons some samurai techniques, swapping them for the "violent grace of a silent assassin".
- Jin has learned to use a grapple hook but this is not part of his samurai training. He’s had to learn new tricks to silently kill the Mongols.
- Strong focus on minimalism for the graphics, you see the things that are more pronounce.
- “Movement” is the environment theme, expect everything to move - blowing trees, windy fields, falling leaves.
- Everything you can see in the background you can go to such as a Pagoda and Mongol ships, you have the freedom to go where you want at your on pace.
- They want to give players a lot of navigational options.
- There will be a minimal game HUD but they’re not showing it just yet.
- Looks like there’s a photo mode.
- You can play the game with a Japanese voice track.
- The main character is called Jin Sakai.
- Jin’s nickname is “The Ghost of Tsushima”.
- Jin has become a “legend” in Japan called “The Ghost”.
- You can ride a horse, and that horse’s name is Nobu.
- Expect that level of detail (E3 2018 trailer) in the whole game.
 
  • +1
Реакции: vova
У главного героя есть меч, он скачет на лошади, открытый мир, есть grapple hook. Что за игра? )))
 
Ооо жап озвучка, вообще класс, аутентичненько.
 
трупы обирать нельзя, смену шмоток и оружия не показали, статы/скиллы тоже, диалогов нет
это, видимо, ни фига не РПГ
 
Когда это sp делали рпг?
 
трупы обирать нельзя, смену шмоток и оружия не показали, статы/скиллы тоже, диалогов нет
это, видимо, ни фига не РПГ
В принципе пофиг на кучу шмота и оружия, для этого есть нио.
Вот способности по идее должны добавляться.
 
Часть информации, что известна:

  • В демо не было интерфейса, чтобы не мешал.
  • Будет прогресс персонажа и возможность развития.
  • Возможно, появится линия развития со скиллами ниндзя.
  • Стелс механики
  • Катана не единственное оружие.
  • Несколько уровней сложности.
 
  • +1
Реакции: wish
Если Last of Us 2, Death Stranding, и GOT, все в 2020, следующий год будет тухловат на эксклюзивы.
 
3 блокбастера в год более чем достаточно. А на 2019 остаются только спорные Days gone и Dreams.
 
fkql15gwhw431.jpg
 
Куда-то Киллзона у Guerrilla делась из ключевых франшиз.
 
Killzone с прошлого поколения, трилогия давно завершена.
 
Так же как и Унчартед, Infamous, Гран Тракторизмо, Один из нас, не говоря уже про гольф и MLB.
 
Gt и mlb это сериалы на всех поколениях. Infamous и uncharted, да, давно не ключевые, видать для массовки их вставили.
 
Вы не поняли, что данная простыня облетела все профильные ресурсы лишь с целью потизить, возможный, релиз сашими в этом году?
 
Все поняли :whistle:
 
Назад
Верх