Ghost of Tsushima

Я не понимаю почему он так к ним вообще прислушивается? Ведь явно же сам владеет информацией не меньше этих обалдуев. Если очкастого я еще могу как-то послушать чутка (не зря он главред наверное там), то этого юродивого патлатого кривляку просто терпеть ненавижу )) Он как коряк, ей богу, что видит, то и поёт.
 
DU4agr4.gif
Типа грубые переходы анимации?

Мне пока больше нравится, чем нет, исключительно из-за сеттинга и той самой графики, которая почему-то не понравилась многим. Все эти жёлтые леса, листья, ветер, дымка, отражения от солнца - красиво, пусть и не супер технологично. В остальном... Ну почти всё уже видено и играно, если не будет прям дрочева и сделают разнообразно, будет крепкий завершающий поколение эксклюзив.
 
Типа грубые переходы анимации?
Это просто гифка рестартится. Тут показано что удар тратит какие-то рисовые шарики =).

Сакер Панч очень хорошо умеют в атмосферу. И картинка у них оч. красивая с точки зрения арт-дирекшена. Про графу не скажу, смотря с чем сравнивать.
 
Хех, на ДТФ появился опрос с названием "Отменили ли вы свой предзаказ после показа геймплэя Ghost of Tsushima?" :ROFLMAO: Показательно...

Он как коряк, ей богу, что видит, то и поёт.
В этом и суть игрожура, передавать увиденное в игре :)
 
USL04qm.gif
 
  • +1
Реакции: SnV
Дурень, они игру не видели, только ролик.
Я в курсе, что ты не профессиональный игрожур, ибо за твои сочинения тебе никогда ни копейки не платили - но даже ты должен знать, что существуют превью, которые составляют всё те же игрожуры...
 
Риал, ты лопух. :))
Снэки в "Нави" с нами тусовался, когда там консольный журнал делали, так что профи. ;)
 
Превью - это ролик с трындежом разрабов, а бред мартышки и Алладина, это просто бред мартышки и Алладина. В каком месте игра похожа на Якудзу? :rolleyes:
 
Риал, ты лопух. :))
Снэки в "Нави" с нами тусовался, когда там консольный журнал делали, так что профи.
Если ты ему за его писанину деньги платил - то это ты лопух! :) Поимел он тебя как лоха... Или вы там напару бюджет распиливали, по-братски?
 

  • Julien chieze was able to speak with Jason Connell, Creative Director on Ghost of Tsushima. I made a translation of the information we were able to learn :
  • Zelda and Shadow of Colosus was a big inspiration for this game especially for artistic direction, he wanted the colors to be vibrant as possible.
  • The wind is the main way to navigate the game world, there are no markers. He wanted the game to be immersive as possible.
  • We can reduce the shine effect on the items that we can pick up. He made a comparison with Red Ded Redemption which is for him a good and beautiful game but for Ghost of Tsushima they wanted the game to be pleasant as possible to play without having too many superfluous animations which break the rhythm and that is why Jin can pick up items on his horse.
  • The instrument that we see Jin playing in the video will be the only one present in the game and Jason did not want to say what it would be used for.
  • We can hunt animals in the game but there is nothing to gain by doing it. Animals are mainly there to be more immersed in the universe and guiding you.
  • The Standoff mode can be activated anytime even in infiltration.
  • The little tennis balls are called the Jin Resolved Meter when we hit an enemy the bar will load and it will also be used for healing and there are also many other things related to this gauge but he did not want too get into the details.
  • There will be much more stances than the two that we saw in the video, it will be used to apprehend the different types of enemies.
  • The main weapon of the game will be and will remain the katana throughout the game but there will be many other weapons and gadgets. Weapons like the katana or the bow will be displayed on all the outfits of the game but not the smallest ones because there are a lot of outfits in the game and it would represent too much work.
  • If you wear heavy armor you will be less agile so it will make infiltration harder.
  • There are several ways to retrieve the outfits, either through the main story, by doing quests, by buying them in the villages or simply by exploring the world.
  • There are a lot of side stories in the game where you can build more or less strong relationships with different characters to learn more about their stories but it's up to the player's freedom and you can miss them.
  • The music is composed by Shigeru Umebayashi but the game having grown a lot, he realized that he could not do everything alone so they hired a second composer to work with Umebayashi and his name is Ilan Eshkeri.
 
В ролике ничего нового, кроме квакающей головы лягушатника.:X3:
 
Неужели?

 
Назад
Верх