Ryse: Son of Rome

  • Автор темы Автор темы dimm
  • Дата начала Дата начала
Не видать нам 1080p :eek:
cJuPNi.png


1080-900=180

Xbox 180 confirm.
:D

Ещё по слухам в Dead Rising 3 будет динамическое разрешение.
 
Главное чтобы в слешере было 60 кадров, а разрешение второстепенно
 
Для gowообразных слэшереов неважно. Видимо, Crytek опять замахнулись слишком круто, как в первом крузисе (ну и хуан, похоже, хиловатым оказался несмотря на 5 млн транзисторов и аудиочип :) )
 
Последнее редактирование:
Не фигово у MS начальство лажает.
 
Полигончиков урезали (хотя нафига их столько, если есть тесселяция?)
Впечатления от мульти http://aussie-gamer.com/article/australian-xbox-one-hands-forza-5-dead-rising-3-ryse/6/

Firstly, there is nothing “next generation” about Ryse: Son of Rome, at least not in this mode.
It’s a shame we came away with this impression, but as it stands the graphics were poor, the controls were clunky and the context — gladiator gods in ancient Rome — is largely uninteresting, especially since the developers have opted to go for an “as realistic graphic style as we can be bothered”. There wasn’t even a lion released into the ring to spice things up.

5sQrRwJ.jpg



crytek-ryse.jpg
 
Ну Киллзону то все равно Райз обшляпил в пару раз:
guerrillagames1bojl3.jpg

А вот о Райзе не от помоечных хэйтеров с неогафа:
Crytek’s hack-and-slash brawler Ryse: Son of Rome caused a bit of a stir at this year’s E3 gaming expo due to what was perceived as an overreliance on quick-time events (which you didn’t even need to pull off correctly). Suitably chastened, Crytek has since retooled the controls extensively (we were told that the E3 demo had been rushed to semi-completion and should never have been shown to the public. Hmm.)
We were given a taste of the game’s co-op mode set in a gladiatorial arena which boasts randomly generated combatants and environmental structures. Despite all the dire warnings, we found the game to be a tonne of fun — the combat is easy to get to grips with and the swordplay flows beautifully. The much-maligned QTE events didn’t bother us in the slightest; because you aren’t penalised for pulling them off, it’s something you can safely ignore. Personally, I think this is a good thing.
Of the five games we looked at, Ryse also gave us the strongest sense that we were playing something on a next-gen console: there’s simply no way these environments could exist on an Xbox 360. Provided that the single-player campaign and story deliver, this could be a surprise hit on launch day.
 
Новостей-то не было (если не считать официальную инфу о 900p), а мнения есть мнения, всё субъективно. Их даже никто тут пока не критиковал (кроме тебя, причём без аргументации), просто выложили.
 
Это они Ryse с KZ3 сравнивают? Гениально. Почему не с KZ2, а лучше вообще с первой :)
 
Сиськи всё равно победили :)
3599ybk.jpg
 
Не понимаю, зачем 150 000 полигонов? Видимо реально тесселяцию не завезли, или типа того. После 20-30 уже разницы не видно, если под луппой не смотреть.
 
Не понимаю, зачем 150 000 полигонов?
Вот и Цеват также подумал и оставил 85K полигонов без всяких LOd-ов и улучшил освещение и тп:
uI1bV3m.png

Видео еще с одного мероприятия:
Мультик кривоват, да и анимация кое-где неуклюжая. Но к релизу, думаю, подправят.
 
Релиз, напомню, через полтора месяца, если не раньше.
 
Эдак через месяц и до 4k подтянут :D
 
Цирк продолжается :)
hsgU48L.png
 
Ага, опять херню порет

According to him, things would have been no different, had the game been in development for the PS4. The decision to go with a native resolution of 900p was purely by choice, and not the result of a technical hurdle. He goes on to imply that there is no meaningful loss in image quality due to it not being rendered at native 1080p. Compromising image quality in favor of visual fidelity via enhanced shaders is, in his view, a more efficient solution.

NBhnceY.png
 
Назад
Верх