Pikmin 3/Deluxe/Pikmin 4

  • Автор темы Автор темы vova
  • Дата начала Дата начала
Продажи в первую неделю аналогичны первому Пикмину
(2001) Pikmin – First week: 90,000 (54.9%) | Total sales: 549,000
(2004) Pikmin 2 – First week: 160,000 (48.4%) | Total sales: 484,000
(2013) Pikmin 3 – First week: 92,720 (48.45%)
 
В Европе и Америке вышла демка, всем брутальным самцам нужно поиграть :)
 
И для Свитча 30 октября Делакс:

 
В пихду его. Пусть пикмин 4 делают))
 
Ни разрешение, ни фпс так и не улучшили? Да ещё $60 просят (вованы всё равно скупят) :rolleyes:
 
Ни разрешение, ни фпс так и не улучшили? Да ещё $60 просят (вованы всё равно скупят) :rolleyes:
Озвучили уже? 1080p наверняка сделают, хотя бы.
А ваще уже 61,5 лямов вованов и диммонов взяли дрища:
tvReqor.png


Скоро 3DS нагонит.
 
Pikmin 4 в 2023 году:

 
  • +1
Реакции: vova
Дождался ))
 
Бокс-арт четверки:

6BYOEc1.png
 
Последнее превью от IGN:

 
Не зря тянули игру с 2016 года ))) Переход на UE4 пошел ей на пользу. DF считает ее одной из самых визуально впечатляющих игр на свитче:


moves to Unreal Engine 4
docked 1440x810 - 1600x900
handheld 1066x600 - 1280x720
uses TAA
bokeh DoF, but at a lower resolution
chromatic aberration
has some pixel shimmer despite the TAA
environmental detail is greatly improved
object materials make great use of UE4's physically based rendering
runs at a locked 30fps, has some single frame dips here and there
transparent elements can drop frame rate more

И первые два Пикника:


– Seems to use similar hybrid emulation system to Mario Sunshine in Super Mario 3D All-Stars
– Games run on an emulator which emulate the GPU functions of the GameCube; CPU side is compiled to run natively on Switch
– True to the GameCube originals with some embellishments
– Pikmin 1 + 2 has native 1080p resolution when docked with widescreen, compared to 480p on GameCube
– 720p in portable mode
– No anti-aliasing applied to the image, so there can be some rough edges and pixel shimmer
– Font, UI in menus/gameplay upgraded
– Low texture quality; many texture assets exactly the same as on GameCube
– Olimar’s spaceship sees some improvements
– Pre-rendered cutscenes reworked to 1080p
– Locked 30 frames per second
– No frame pacing issues, which is a plus
 
Назад
Верх