Следуйте инструкциям в видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт как веб-приложение на главный экран вашего устройства.
Примечание: Эта функция может быть недоступна в некоторых браузерах.
Play Magazine details on Drive Club
Q&A with Matt Southern, Col Rodgers, and technical director Scott Kirkland
- Tries to showcase many PS4 features and strengths
- Not about smashing others off the road, but not exactly a sim either
- lighting and reflections off of car are "spectacular"
- Heavy social integration
- Emphasis on team helps bring accessibility as opposed to outright competition for top spot
- They talk about their roots as a sim developer with WRC and Eurofighter Typhoon
- Evolutions first involvement with the PS4 started in 2008
- Dualshock 4 started development in 2010
- High speed in DS4 gyros allow extremely accurate steering in racing games
- Photorealism is a huge goal for Drive Club
- Massive amounts of particles, realistic atmospheric effects, high attention to detail
- Focus on owning and being a part of a racing team, owning very valuable carst
- "Powerful low level access" of GPU
- Material based lighting engine
- "Flecked" metallic paint.
- Woven carbon fiber, as opposed to just a texture.
- "...diverse array of rich environments"
- Detailed driving surfaces
- Environment examples: roadside grass, scrub, memorable landmarks, stunning skies, staggering vistas
- Extensive driver animation
- Fully dynamic lighting for time of day effects
- Streaming and spectating is in
- Regarding DS4 again stiffer trigger springs smaller deadzones
- Improved rumble
- Touchpad used for navigating UI easily
- Evolution Studios compared PD to a 106-piece orchestra while and themselves to a rockband. Dedicated to uniting people in bringing speed on "roads in the real world."
- When asked about Forza and other MS franchises, they repond "If we aren't first or best, we aren't happy."
- Sights of inspiration come from movies like Senna and Drive
каин, гладко было на бумаге, да забыли про овраги. Бумага то она все стерпит =) На то она и бумага =)))Подробности любимой игры димма
Это те неудачники, которых выперли из Infinity Ward? =)
Как оригинально, day one (hundred)Говорят главными врагами будут роботы, и их надо будет пиф-пафить
Как оригинально, day one (hundred)Destiny и то поинтереснее пока выглядит (хоть и не показали толком ничего)
Мы встроили фейсбук в игру что бы ты мог ставить лайки проходя повороты в дрифте. Поприветствуем первую говноигру для некстгена.Всё, о чём сказали в видео, говорит о том, что игра завязана на мультиплеере и "сошиал", а это значит, что эта игра всего на пару лет. Потом сервера выключат, играть будет не с кем и игру можно будет выбрасывать на помойку.
If you like scary things, stay up late for tonight’s @GTTV episode at 1 AM on Spike TV. ATLUS has big news 4 a title coming early next year.
Социальность пофиг. Посмотри как машинки повороты проходят. Дрифт как в нфэсах. Физики ноль.Это уже было в каком-то нидфоспиде, так что эволюшеновцы в этом плане не пионеры. Но этот повсеместный уклон в социальность не может не огорчать. Думается мне, что этот Driving club будет шлаком.