Сравнение мультиплатформенных игр

20 фпс в худшем случае на gtx 1080ti (на ultra high) :D
https://www.pcinvasion.com/kingdom-come-deliverance-pc-technical-review-options
Неслабо так детализацию на консолях порезали. Даже внутри помещений, почти как RE4 ps2 vs gc :)

4kkingdomcomedeliverac7s2r.png
 
Последнее редактирование:
Такое ощущение, что первая Байка на X360 до сих пор лучшая. Вторая вроде на Сыче получше чем на Wii U (судя по качеству теней):
 

Вложения

  • b1.webp
    b1.webp
    65 KB · Просмотры: 248
Последнее редактирование:
И свищ :meh:
-720p in both modes, like Bayonetta 2
-texture filtering is ever so slightly improved, but that might be related to hardware differences and not software upgrades
-bloom lighting is more severe on Switch
-less aliasing with DOF in cutscenes
-less texture compression that Wii U
-shadows are rendered differently on Switch as opposed to 360
-texture filtering lower in undocked mode
-shadow resolution is slightly lower undocked
-nearly locked 60fps, only some minor dips to the mid 50s, nearly identical to Xbox One X (still 720p)
-DOF doesn't make the framerate tank/dip on Switch as opposed to Wii U
-loading screens 10 seconds faster on Switch
 
Ну и в заключении

Performance is much faster than all previous console releases, with only the brute force power of the PC version or the back-compat Xbox One X experience offering any advantage over the Switch experience.
 
Может потому что только если сравнивать со свитчем - разница вообще видна на глаз)
Ну вообще ребятки странные в плане сравнений. Они мобилы с приставками ровняют и т.д. Вот Секрет Маны, например, свели Виту с Про. Тоже, кстати, разницы особо не видно.

UPD: Вот сравнение Свич-Про
http://gearnuke.com/fe-nintendo-switch-vs-ps4-comparison-visually-strong-average-performance/

However, the frame rate is more consistent in portable mode while even the PS4 Pro can’t really offer solid 30 fps stuttering when loading a new area since the game runs without any major loading screen unless you die.
 
Назад
Сверху