Sony Gamers Day 2007

Тема в разделе "Новости игровой индустрии", создана пользователем VaaN, 14 май 2007.

  1. Avon

    Avon Well-Known Member

    Сообщения:
    543
    Симпатии:
    41
    Баллы:
    73
    Да и самой Sony пора бы уже растормошиться. Ждем с нетерпением.:)
     
  2. gera

    gera КИСА

    Сообщения:
    2.437
    Симпатии:
    126
    Баллы:
    123
    Вархавк кардинально улучшили впечатления ИГН
    http://www.n4g.com/ps3/News-40287.aspx
    http://uk.ps3.ign.com/articles/789/789190p1.html
    First of all, throw out everything that you've seen on the game up to this point. Yeah, I know, it sounds like an extreme statement to make, but every single texture in the game has been completely redone. Character models stand out with a lot more detail and vehicle models have crisper, sharper skins. The panels on the jeeps and tanks look much more weathered and battle worn than they did before. Even the mini-maps have received extra attention, with new icons on the map that indicates vehicles, enemies and your character's personal vision cone. Even flags or objectives have received light cones to indicate where a player needs to go during a match in case they get confused or lost. With all of the visual improvements, it almost feels like playing a brand new game.
     
  3. VaaN

    VaaN Stella Maris

    Сообщения:
    20.807
    Симпатии:
    2.230
    Баллы:
    623
    Pain кстати наглый клон некоторых миссий из Tony Hawk 8
     
  4. timsonic

    timsonic Well-Known Member

    Сообщения:
    2.474
    Симпатии:
    159
    Баллы:
    123
    Анчартед просто великолепен!!! Все, бегу за сонькой!!!
     
  5. VaaN

    VaaN Stella Maris

    Сообщения:
    20.807
    Симпатии:
    2.230
    Баллы:
    623
    Все закончилось, полный набор роликов лежит здесь

    http://www.gametrailers.com/sonygday2k7.php

    Продолжение праздника состоится на E3, 11 июля этого года.
     
  6. dikh

    dikh ^my religion^

    Сообщения:
    15.894
    Симпатии:
    2.220
    Баллы:
    623
    Пейн кстати достаточно нестандартно смотриться... Если во всех играх, чтобы не геймовернуть, надо не ударяться не обо что, то здесь в корне наоборот - чем больнее - тем пратогонист здоровее.